Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Jak do końca napinacza zostały już 4 ząbki to ja wtedy wymieniam.
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
ok. a powiedzcie jeszcze na ile wysuniety jest trzpien napinacza z nowym łańcuchem rozrzadu....
Na nowym łańcuchu możesz założyć ok 4 ząbków wysunięcia od początku.
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Witam odnowie temat, bo po zlocie w Czechach przyszedł czas na dopieszczanie sprzętu. Zacznę od napinacza, który jest na 11 ząbku a koniec napinacza to 18 ząbków, ale jest problem, bo widzę, że jednak delikatnie przyciera o prawą stronę widać na zdjęciu i co dalej łańcuszek wymieniać czy napinacz przerabiać a druga sprawa to olej cała podróż była ok. 1500km oleju wyszło po uzupełnieniu w domu niecałe 2l to już przesada wcześniej było 0.7l na 1000km a świeca zakopcona lekkim czarnym nagarem.
Komentarz