Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

xtz 660 vs yfm raptor róznice silnika i osprzetu???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] xtz 660 vs yfm raptor róznice silnika i osprzetu???

    jak w tytule:
    interesuje mnie, jakie sa róznice miedzy silnikami raptora a tenerki.
    silnik wyglada podobnie ale najwieksza róznica jest taka ze standardowa tenerka ma ok 48 km a raptor 65 km. Moze inny gaznik .... a jesli tak to moze wrzucic taki do tenerki??? co wy na to?>

    #2
    Tłok i cylinder ma inną średnicę, raptor ma 65KM ale 700cm pojemności (ten nowszy) stare raptory miały silniki takie same jak teresa.
    Zobacz sobie też silnik w nowym xt 660, to już ta sama budowa co raptor ale z rozwierconym cylindrem, ściągnij sobie manual to porównasz dokładniej.
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Te nowe 700tki to już wtrysk,stare 660tki od raptora wcale nie były mocniejsze niż w teresie ,chyba nawet nieco słabsze. Z różnic to inne przełożenia w skrzyni o ile dobrze pamiętam.Jest natomiast zestaw do przeróbki na 700 normalnej Tereski ,tłok ,cylinder,itd.
      Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
      Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

      Komentarz


        #4
        Zamieszczone przez piotr13 Zobacz posta
        Jest natomiast zestaw do przeróbki na 700 normalnej Tereski ,tłok ,cylinder,itd.
        Świetnie, dobrze wiedzieć!
        A jest osoba, która mogłaby się wypowiedzieć coś w sprawie tej przeróbki - jak po niej działa silnik, itd.?
        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

        Komentarz


          #5
          Raptory 660 mają zupełnie inne gaźniki i zdaje się też, że wałek rozrządu.
          sigpic

          Komentarz


            #6
            Ten silnik 700 ma konkretnie 686cc, warto dla takiej małej różnicy robić inwestycje?
            "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

            Komentarz


              #7
              Eeeee, to mało! Gdyby to była 700 bez kilku centymetrów to tak
              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

              Komentarz


                #8
                Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
                Eeeee, to mało! Gdyby to była 700 bez kilku centymetrów to tak
                Pewnie jak dodasz do tego wtrysk, zmianę przełożeń w skrzyni to da inną charakterystykę silnika i będzie to czuć, ale żeby to przerabiać, to już lepiej chyba kupić silnik 700cc.
                "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

                Komentarz


                  #9
                  sprawa nie dotyczy raptora 700. chodzi tylko o róznice miedzy 660-kami. silnik wyglada identycznie i pojemnosc ma równiez taka sama wiec niemoze raczej róznic sie srednica cylindra i tłoka. . poza tym miałem okazje przejechac sie xt660 i idzie nieporównywalnie do teresy. rwie na koło z gazu... miedzy raptorem 660 i 700 tez jest wielka róznica... a nieraz przydałoby sie kilka kucy wiecej... mozna kupic duza terese ale to juz klamot jak na jazde po lasach.... no i to rasowe szarpanie singla.....

                  Komentarz


                    #10
                    poza tym miałem okazje przejechac sie xt660 i idzie nieporównywalnie do teresy. rwie na koło z gazu...
                    masz racje, ale zobacz jakie przełożenia mają te motocykle na łańcuchu, czasem prosta zmiana zębatek może zdziałać cuda po drugie nowe xt660 mają wtrysk więc jeszcze inna bajka jeśli chodzi o jazdę.

                    Co do silnika starego raptora masz racje, jest taki sam jak w teresie 660, ma trochę inną chłodnicę ale silnikowo to to samo.
                    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                    sigpic

                    Komentarz


                      #11
                      nowe xt maja wtrysk ale dane techniczne nadal pokazuja 48 koni a moc nieporównywalna w trakcie jazdy dwoma motocyklami. w teresie juz był test zmianu konfiguracji napedu i cudów nie było..... no chyba zeby załozyc wielka zebate na tył ale to juz katowanie silnika na trasie.

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X