Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Dysze dyno Jet + zamiennik tłumika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] Dysze dyno Jet + zamiennik tłumika

    Witam

    mam pytanie czy ktoś miał do czynienia z tymi dyszami ? chodzi mi czy interes jest warty zachodu (drogie nie są coś ponad 200zł) ale i czy spalanie bardzo wzrasta?

    drugą sprawą jest zamiennik tłumika jakie są ich rodzaje pasujące do 660? ze znanych wiadomo laser produro,marving ale ich cena trochę przeraża itp,a chciałbym się dowiedzieć właśnie czym się sugerować w doborze tłumika do moto -pojemnością/mocą/liczbą cyl.?

    Oczywiście motorek robiłbym dla siebie i przez najbliższy jak i dalszy okres nie rozstawałbym się z nim , chciałbym osiągnąć większą moc jaki moment dostępny przy niższych obrotach

    z góry dzięki

    #2
    Filtr powietrza też musisz zmienić.
    Zdaje mi się, że po tym wydechu i K&N wcale nie przybędzie Ci dołu, a raczej góry.
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    Komentarz


      #3
      Szkoda zachodu dla 2% przyrostu czego kolwiek bo będzie paliła 7 litrów a dalej jeździła tak samo, różnicy nie odczujesz znacząco.
      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
      sigpic

      Komentarz


        #4
        Jeżeli chodzi o dodawanie życia motongowi w dolnych zakresach obrotów to nie trzeba zmieniać dysz ani tłumika. W dwusuwach kiedyś praktykowałem (w 4 suwach tez powinno to zadziałać) wstawienie dłuższego połączenia między cylindrem a gaźnikiem. Fajnie wtedy charakter silnika się zmieniał. Niestety w naszych tenerach (bynajmniej w 660) nie ma odrobiny miejsca aby spróbować takiej przeróbki. Trzeba by było wyrzucić airbox i kombinować z przedłużkami na linii gaźnik -cylinder.
        Ostatnio edytowany przez fxrider; 1. Powód: orty&literówki

        Komentarz

        Pracuję...
        X