Z drugiej strony bez remontu to nie jazda. Wożenie ze sobą oleju, przypomina jazdę dwusuwem. Niestety moto = koszty.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Jak pracuje sprawny silnik 660? Mój chodzi jak kosiarka :)
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Kaytec Zobacz postaZ drugiej strony bez remontu to nie jazda. Wożenie ze sobą oleju, przypomina jazdę dwusuwem. Niestety moto = koszty.
Komentarz
-
loq, Twój do mojego to jak nowy chodziSzperam właśnie w plikach i może znajdę jakiś filmik jak odpalam maszynę przed kilkoma miesiacami, bo obecnie jej nie używam, bo rzeźbię jak głupi i kombinuję
Jutro odbieram koło od Suzuki GS500, ale to w innym wątku
Silnik zostawię sobie na koniec. U mnie coś ewidentnie puka
Konwersja XTZ660 na supermoto ;-) http://xtz660.blogspot.com
Komentarz
-
Zamieszczone przez scorpion Zobacz postaPowyżej 6000 to i nowy sprzet puści dymka. To prawie maxymalne obroty tego trzepaka.
Apropo wymiany oleju trzymaj sie lepiej motula. Ja na nim jeżdze od początku. Troszke bierze ale niema tragedii.
Znajomi też na nim jeżdzili. Dwóch z nich zalało castrola.
Zużycie oleju spadło ale nie na długo. Po jednym sezonie zaczeły brać olej "litrammi". A mój na motulu bez zmian.
To wynika z naszych obserwacji a jak zrobisz to już twoja sprawa.po prostu przyszedł ten czas kiedy motor trzeba wyremontować. A co do kopcenia to nie ma sie co martwic bo to że powyżej 6 pierdnie to znak że żyje
Komentarz
-
A jeszcze mam takie pytanie: Co sądzicie o oleju ELF MOTO 4 DX RATIO 20W50 http://motozet.net/index.php?p52,elf...tio-20w50-5140
Pytam bo u mnie na stacji jest po 20zł/litr i jak mi braknie na ew. dolewki to nie będę musiał nigdzie jeździć ani zamawiać na necie żeby kupić
Komentarz
-
Moim zdaniem każdy, dowolny olej spełniający te same parametry lepkościowe i jakościowe to to samo. Po prostu porównaj jego parametry z przykładowym motulem, czy czymkolwiek innym.
Dla mnie osobiście nie ma znaczenia, czy jest to castrol, motul czy jakiś Orlen.
Normy są okreslone, oleje o tych samych parametrach (w praktyce nawet zbliżonych) można mieszać...
Poza tym mówimy tutaj o starych silnikach, dobrze zbudowanych, gdzie za czasów ich powstania nie sniło się producentom o olejach, które dziś są produkowane.
Mój XT ma obecnie półsyntetyk castrol 20W-50, CBR1000F ma castrola 10w-40, yamaha majesty ma yamalube 20w-50 (albo 10-40.. nie pamietam). A to, co mają zalae wynika tylko z jednego faktu. Tam, gdzie są serwisowane sprzedają w dobrej ceie taki a nie inny olej.Podsumowując. Patrz na parametry a nie na markę.
Komentarz
Komentarz