Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Regulacja zaworów XTZ 660 - krok po kroku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] Regulacja zaworów XTZ 660 - krok po kroku

    Witam
    Proszę o opis regulacji zaworów krok po kroku w XTZ 660. Porady, wskazówki, uwagi użytkowników którzy mieli już z tym do czynienia. Myślę że nie tylko mnie się to przyda.

    Z góry dziękuje za każdy pomocny wpis.

    Proszę też napisać w jakie narzędzia należny przed takim zabiegiem się wyposażyć (klucze, jaki szczelinomierz , płytki i gdzie kupić)
    A może ktoś ma fotorelacje albo teraz się za to zabiera to gorąca prośba o zrobienie
    Ostatnio edytowany przez wiekpawel@o2.pl; 652. Powód: Dopiska

    #2
    W Wiki masz opis jak wymienić olej w małej Teresie
    EDIT
    KOLEDZE CHODZIŁO O REGULACJE ZAWORÓW A NIE WYMIANĘ OLEJU,
    PROSZĘ NIE ZAŚMIECAĆ WĄTKU TYLKO PISAĆ PRZYDATNE RZECZY
    Ostatnio edytowany przez marcinjunak; 46.

    Komentarz


      #3
      Ściągnij sobie manuala do 660. Najlepszy jest ten co ma 430MB. Praktycznie biblia, dla właścicieli 660. Nic dodać nic ująć.
      Na razie masz wycinek o zaworkach:

      Komentarz


        #4

        Komentarz


          #5
          Cześć

          Z kluczy wystarczą podstawowe do odkręcenia dekielków nad zaworami (17tka nad wydechowymi i imbusy nad ssącymi), dla wygody odkręcić cewkę (klucz 10)
          zakrętka nad wałem żeby obrócić silnik (jest z plastiku więc delikatnie) i śrubokrętem wziernik nad kołem zamachowym gdzie są znaczki.

          Zawory są na śrubkach (kontra klasyczna chyba 10, na zaworze kwadrat 4mm o ile pamiętam-można sobie dorobić)

          Cały problem jest z ciasnotą i dostępem. Ja tylko sprawdzałem luzy ale mi się nie przestawiały, do tego nie trzeba ruszać chłodnicy.
          Żeby włożyć szczelinomierz trzeba się postarać wymacać i lusterko dobrze mieć. Wygodnie jest mieć blaszkę szczelinomierza pojedyncza bez całej reszty. A jeszcze lepiej wygiętą pod odpowiednim kątem.

          Myślę że wiesz jak regulacja wygląda od strony ogólnej, co i jak i o co chodzi.
          Nawet jeśli to zawsze warto jeszcze poczytać np:


          Powodzenia

          Komentarz


            #6
            Nie jestem specjalistą w temacie zaworów, ale widzę, że w XTZ660 regulacja zaworów polega na "kręceniu śrubką", a nie na wymianie płytek? Czy tak?

            Komentarz


              #7
              Dokładnie tak.

              Komentarz


                #8
                Witam a ja się podłączę do tematu jako że zdemontowałem wszystkie elementy do malowania chciałem właśnie wykonać regulację zaworów lecz nie wiem które to inhaust a które exhaust.

                Jeżeli ktoś ma jaką fotorelację byłbym dozgonnie wdzięczny.

                Komentarz


                  #9
                  Zamieszczone przez d_j_toudi Zobacz posta
                  nie wiem które to inhaust a które exhaust.

                  Jeżeli ktoś ma jaką fotorelację byłbym dozgonnie wdzięczny.
                  Zawory ssące (intake) są do strony gaźnika, a wydechowe (exhaust)od strony wydechu

                  Fotorelację z kompletnego remontu 660'tki wrzucił kiedyś na forum Kaytec, tu jest link: https://plus.google.com/photos/11338...641?banner=pwa , o regulacji zaworów jest napisane na stronach 61-63. Napisał o tym również w tym wątku w poście nr 3.
                  Ostatnio edytowany przez AdamB; 2501.

                  Komentarz


                    #10
                    Adam Wielkie dzięki ale jak się sam dowiedziałem "czytaj dokładnie instrukcję" JAK byk napisane Intake i Exhaus.

                    Jeszcze raz dzięki.

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X