Czy ktoś jest w stanie powiedzieć konkretnie jak były dławione XTZ660 z 92 roku w Niemczech? Bo czytam wątek i większość informacji jest typu prawdopodobnie, sprawdź z spisie części i porównaj z tym co masz, a nie ma nic konkretnego.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Jak oddławić YAMAHA XTZ 660
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez gwardia Zobacz postaCzy ktoś jest w stanie powiedzieć konkretnie jak były dławione XTZ660 z 92 roku w Niemczech? Bo czytam wątek i większość informacji jest typu prawdopodobnie, sprawdź z spisie części i porównaj z tym co masz, a nie ma nic konkretnego.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Zbierając do "kupy" wszystkie informacje o czym koledzy piszą, to należy sprawdzić - wymienić: króćce, dysze, iglice, wałki rozrządu, tłumik i nie wiadomo co jeszcze. Jak mam np. sprawdzić czy na tłumiku mam zdławienie? Jak odróżnić wałek w wersji zdławionej od normalnej. Podejrzewam, że 660 na rynek niemiecki w wersji np. 20 KM były dławione w jeden sposób. Czy nikt nie wie w jaki? czy nie chce się dzielić informacjami?
Komentarz
-
Gaznik majac w reku rozkrecasz i sprawdzasz co masz wybite na dyszach i iglicy. Poruwniuesz to z danymi w serwisowce.
Krocce gaznikowe zdlawione maja przysloniety kawalek otworu w srodku, widac to jak wyjmiesz gaznik. Mozesz tez wybadac palcem
ansaugstutzen.jpg
Wymiary walka rozrzadu tez sa w serwisowce, ale tu trzeba juz sciagnac pokrywe zaworow aby cokolwiek zmierzyc.Ostatnio edytowany przez Krzsiek; 62.
Komentarz
Komentarz