Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Babcia lubi wypić llitr oleum na tysia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Zaczeka co najmniej do rana żeby klej do gwintów i pasta zastygła.
    sigpic

    Komentarz


      Zamieszczone przez robkri Zobacz posta
      Ja bym odpalił chwilkę poczekał żeby temperaturę złapał i dalej jazda. Może ten moment dokręcenia był decydujący że UPG puściła. Ile dałeś za tą elektroniczną zabaweczkę bo noszę się z zamiarem zakupu klucza dynamometrycznego a i to cudo też biorę pod uwagę.
      Coś poniżej 200zł. Te na większe momenty są trochę tańsze.

      Komentarz


        Za te pieniądze można mieć już niezły klucz dynamometryczny.
        http://allegro.pl/klucz-dynamometryc...351277144.html - taki mam i mogę polecić.
        sigpic

        Komentarz


          Dobrze jest, babcia ładnie zagadała, wspomnianego szurania już nie ma lub prawie nie ma. W ciągu dnia kilka razy wyskoczę zrobić odcinki po 10-12km.

          Komentarz


            Tak się zastanawiam - mam nadzieję, że to szuranie to nie był wałek rozrządu w zbyt luźno skręconej czapce głowicy..
            sigpic

            Komentarz


              Nie pokazywałby się wtedy olej z boku głowicy ?
              Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
              Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

              Komentarz


                Jak dla mnie ewidentnie pochodziło to z cylindra. Moim zdaniem to był odgłos docierania. Teraz się tylko modlę żeby znowu UPG nie wydmuchało

                Komentarz


                  Nie wiem,kilka silników już w życiu docierałem i 'szurania" nie pamiętam,owszem były różnice w termice i osiągach ale jakiś dodatkowych odgłosów nie było,jak już to silnik chodził ciszej niż przed szlifem
                  Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                  Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                  Komentarz


                    No to może faktycznie coś skopałem z ślizgiem łańcucha rozrządu. Mniejsza z tym. Zobaczymy co wyjdzie z dzisiejszej jazdy.

                    Komentarz


                      Pojeździłeś? - jakie efekty?

                      Komentarz


                        Pojeździłem. Stres był, schizy też, że jednak znowu coś puściło, ale wszystko ok. Prawie wszystko. Chciałem na szybko wymienić olej na kolejny, a wiadomo, co szybko to po diable. Przy dokręcaniu śruby spustowej niby grzechotkę chwyciłem prawie przy nasadce, a i tak uwaliłem gwint Za pięknie byłoby bez problemów Z jednej strony sam sobie jestem winny, bo przecież mogłem od razu kręcić kluczem dynamometrycznym, z drugiej swój wkład wniosła akcesoryjna śruba z końcówką magnetyczną, która ma krótszy gwint niż oryginał. Paniki narobiłem, że teraz szybko trzeba kombinować helicoil, ale jak się okazuje gwintu uwaliło na ok 8mm, a zostało kolejne 10-12mm, więc wystarczy załatwić dłuższą śrubę M14x1.5. Swoją drogą to ta śruba magnetyczna w tym przypadku to pic na wodę, bo magnes jest schowany w gwint prawie centymetr, więc nie ma jak zbierać opiłków.
                        Poza tym wszystko gra i bucy

                        Komentarz


                          u mnie śruba magnetyczna z larsona miała inny skok gwintu wiec tylko się wku...

                          Komentarz


                            Wg manuala ma być M14 x 1.5, więc larssonowska pasuje. Niby ma być dokręcana momentem 30Nm, a to więcej niż głowica - tyle siły na 100% nie użyłem

                            Komentarz


                              mi dali jakąś z mniejszym skokiem na oko było widać ze inny gwint

                              Komentarz


                                Najważniejsze że silnik jest ok. śruba to pikuś ... kupowałem takie śruby M14x1,5 w sklepie z artykułami motoryzacyjnymi (śruby mocujące alufelgi) długości ok 6 cm - są i inne długości -

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X