Cześć,
Jest problem
Może napisze rys historyczny.
Mam moduł z 3VD. Wszystko przez prawie rok działało bez zarzutu, jednak czasami zdarzało się teresce kichnąć, przy zwiększaniu obrotów, na przykład przy redukcji jak motocykl był zimny.
Ostatnio jadąc na przejażdżkę po lasach, przy zajechaniu do sklepu zauważyłem, że tereska coś dziwnie chodzi. Mianowicie strzela przy schodzeniu z obrotów ( najbardziej słychać przy hamowaniu silnikiem przy niskich prędkościach ).
Co ciekawsze, dziś zauważyłem, że zjawisko występuje również podczas normalnej pracy silnika. W sensie obroty są trzymane równe, ale jak się podłoży rękę pod tłumik i czuć, że czasami kichnie. Wszystko to występuje jak silnik jest ciepły, na zimno jest mniej więcej normalnie ( przynajmniej tak jak było )
Jak jest dobrze rozgrzany to na jałowych czasami chodzi tylko na jeden garnek. Pochodzi tak z 30 - 40 sekund i wejdzie z powrotem na dwa. Jednak bez większego wpływu na obroty.
Wymieniłem dziś świeczki na nowe i szukam pomysłu na dalsze grzebanie.
Zawory regulowane na początku zeszłego sezonu, podobnie jak gaźnik.
Ma ktoś jakieś pomysły?
Pozdr
Jest problem

Może napisze rys historyczny.
Mam moduł z 3VD. Wszystko przez prawie rok działało bez zarzutu, jednak czasami zdarzało się teresce kichnąć, przy zwiększaniu obrotów, na przykład przy redukcji jak motocykl był zimny.
Ostatnio jadąc na przejażdżkę po lasach, przy zajechaniu do sklepu zauważyłem, że tereska coś dziwnie chodzi. Mianowicie strzela przy schodzeniu z obrotów ( najbardziej słychać przy hamowaniu silnikiem przy niskich prędkościach ).
Co ciekawsze, dziś zauważyłem, że zjawisko występuje również podczas normalnej pracy silnika. W sensie obroty są trzymane równe, ale jak się podłoży rękę pod tłumik i czuć, że czasami kichnie. Wszystko to występuje jak silnik jest ciepły, na zimno jest mniej więcej normalnie ( przynajmniej tak jak było )
Jak jest dobrze rozgrzany to na jałowych czasami chodzi tylko na jeden garnek. Pochodzi tak z 30 - 40 sekund i wejdzie z powrotem na dwa. Jednak bez większego wpływu na obroty.
Wymieniłem dziś świeczki na nowe i szukam pomysłu na dalsze grzebanie.
Zawory regulowane na początku zeszłego sezonu, podobnie jak gaźnik.
Ma ktoś jakieś pomysły?
Pozdr
Komentarz