Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Membrany gaźnika od DR800 do XTZ 750

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Zamieszczone przez arek Zobacz posta
    P.S. wstawianie tulei zamiast łożyska to jest druciarstwo. I ew. ktoś może szukać argumentów że nie jest, a nie na odwrót.

    Może i jest to druciarstwo ale u mnie wytrzymało to już ponad 50 tys.Koszt wytoczenia tulei z teflonu jest raczej troszkę mniejszy od oryginału.


    Kolejny pozytywny przykład
    --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

    Komentarz


      #17
      Coś w tym jest...
      Kiedy postanowiłem wymienić membrany (w zasadzie to same się tego domagały ) szukałem jakiejś tańszej opcji niż ASO i padło na opisywane membrany ...
      Wiedziałem że wymiary nie są zgodne z oryginałem ale postanowiłem zaryzykować (membrana od dr-y jest niższa i średnica kołnierza minimalnie mniejsza) - pogadałem ze swoim mechanikiem który stwierdził że w dolnym zakresie obrotów nie powinno być różnicy ale problem może pojawić się przy pełnym otwarciu przepustnicy. Założyłem membrany od dr-y (droga przez mękę jeżeli nie macie paluszków pianisty i anielskiej cierpliwości- kołnierz) - do operacji wyciągnąłem gaźniki (bo na założonych jak dla mnie było za mało miejsca) i .... palenie,wkręcanie na obroty,praca (na jałowym) - lepsza niż na starych oryginałach
      Próby drogowe,terenowe ... jest ok nie zauważyłem spadku mocy czy jej braku pod obciążeniem i przy pełnym otwarciu przepustnicy... ale nurtowała mnie cały czas ta kwestia i zdobyłem membrany oryginalne -czekają na wymianę od marca i jakoś tak schodzi ... Zrobiłem na tych membranach od dr-y troszkę ponad 5tkm i jest dobrze .... motocykl nie był na hamowni - więc są to moje subiektywne odczucia nie podparte twardymi dowodami - każdy musi sam zdecydować czy zakładać te membrany .Istotne jest żeby w informacji dotyczącej możliwości wykorzystania tych membran podać "różnica w wymiarach jest taka i taka" tak żeby zainteresowany mógł zdecydować czy pasuje mu taka opcja
      Gdybym w tym czasie dysponował kwotą 560 pln to założyłbym kupione w aso oryginały ... ale akurat miałem znacznie mniej ...

      Edit: zanim napisałem ten post już trzy nowe ... muszę szybciej pisać
      Ostatnio edytowany przez czeczen; 402.

      Komentarz


        #18
        Tak czytam te Twoje racje Lukass i sam się dziwię panu inżynierowi, jakim cudem możesz zaświadczyć że osiągi silnika na druciarskich membranach są takie same jak oryginalnych bez sprawdzenia na hamowni? Bez sprawdzenia składu mieszanki podczas pracy? Twoje argumenty opierają sie tylko na odczuciach ludzi którzy jeżdżą na tych membranach i mówią że jest ok.

        Membrana niższa i w dodatku mniejszej średnicy pracuje inaczej, potrzebuje innego podciśnienia do pracy, sprężyna tylko ją cofa no ale to przecież wiesz.

        To nie moja wina że yamaha nie sprzedaje samych membran tylko w komplecie z przepustnicami, cena by była inna no ale w politykę serwisową nie wnikam.

        W celu wyprostowania i podsumowania,
        moim zdaniem wsadzanie tych membran to druciarstwo i tyle, będę tak twierdził dopóki nie zobaczę wykresów z hamowni czyli porównania osiągów w obu przypadkach.
        To wyłącznie moja opinia.

        Zaznaczam, wsadzajcie sobie co chcecie, ludzie w końcu jeżdżą na różnych wynalazkach, nie mój w tym interes żeby robić reklamę czy antyreklamę sklepów tylko zawsze mnie zastanawiał fakt, skoro te wasze patenty tak sie sprawdzają i są bardzo tanie, to dlaczego żółci ludzie na to nie wpadli podczas produkcji, przecież zaoszczędzili by kupę kasy .
        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
        sigpic

        Komentarz


          #19
          oni na to wpadli już dawno ,przecież większosć tych patentów to zastąpienie jednej części inną tyle,że tańszą,żóci robią ją tak samo tanio a nam drożej sprzedają i tyle...
          Czasami warto zainwestować w orginał czasami zamiennik też jest dobry a czasami zamiennik i orginał to dokładnie ten sam wyrób rożniacy się logo na opakowaniu no i oczywiście ceną...
          Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
          Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

          Komentarz


            #20
            A po hamowni co sobie zażyczysz? Charakterystykę obciążeniową? Skoro nie widać (nie czuć) różnicy to jednak rozwiązanie to działa.

            I pytam: jakie druciarstwo? Druciarstwo to masz przy klejeniu membran za pomocą superglue i gumy z rękawiczki, dokręcaniu na siłę łożysk główki ramy kiedy są juz wybite, wkładanie 10-letnich gum bo są mało zużyte itd.

            Napisałem, że jakiś czas jeździłem na nich. Osiągi jakie były takie zostały.

            No ale dla ciebie ST to i tak kondom..... argumentów też żadnych nie masz.
            --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

            Komentarz


              #21
              Chyba już zostało wszystko powiedziane Szukający informacji je znajdzie. Chętny do podjęcia decyzji jakie membrany kupić ma również kompendium poglądów.

              Komentarz


                #22
                Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
                Napisałem, że jakiś czas jeździłem na nich. Osiągi jakie były takie zostały.

                No ale dla ciebie ST to i tak kondom..... argumentów też żadnych nie masz.
                No i git, każdy ma swoje racje tylko że ja podpieram się manualem a nie słowem od nie wiadomo jakiego fachowca, na oko albo mniej więcej to nie dla mnie, dziękuję.
                jak wcześniej napisałem, nie namawiam nikogo, kondon zawsze będzie kondon czy na tych czy innych gumkach.
                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                sigpic

                Komentarz


                  #23
                  ale jatka

                  szybko zamknijcie temat bo się pozabijają
                  ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                  FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X