Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
To w ramie to siateczkowy filterek podobny do tego w kraniku on głównie ma wyłapać jakieś większe ciała obce ,które mogły wpaść przy odkręconym bagnecie,ja rozbieram to i płuczę co 2-3 wymianę oleju ale zasadniczo za wiele syfu tam nie ma
Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Ja proponuję spuścić cały olej i sprawdzić ile go jest. Jeżeli jest za mało to szukać przyczyny. Moja 660 przechodziła generalny remont w profesjonalnym warsztacie. Po remoncie 100 km i spaliła 4 l oleju. Okazało się że uszczelniacze zaworów, które na oko były ok, nie nadawały się. Zmiana uszczelniaczy i przejeździłem cały sezon. Zużycie oleju 0.
Spuściłem olej i odmierzyłem dwa litry (olej zlany z ramy i silnika). Dolałem jeszcze pół litra i olej zaczął pokazywać się na bagnecie. Jest jakiś postęp. Ale jakby nie patrzeć terera połknęła prawie litr oleju.
Spuściłem olej i odmierzyłem dwa litry (olej zlany z ramy i silnika). Dolałem jeszcze pół litra i olej zaczął pokazywać się na bagnecie. Jest jakiś postęp. Ale jakby nie patrzeć terera połknęła prawie litr oleju.
Życie
a przy zakupie nie miałeś przypadkiem przebiegu pomiędzy 30-40 tyś km?
"Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania."Benjamin Franklin
Ze świecą szukać małej teresy na allegro z przebiegiem ponad 50 tyś.
Czyli de facto nie wiesz jaki masz przebieg, więc się nie ma co dziwić, że bierze tyle oleju, może już czas na remont.
"Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania."Benjamin Franklin
spoko, jeżdzij i dolewaj przez sezon, potem kupisz moto innego koloru
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Mój znajomy mówił, że motocykl na pewno ma cofnięty licznik. Widać po zawieszeniu podobno itd. Dolałem olej, wszystko teraz jest w porządku olej można sprawdzić nawet po dłuższym postoju. Wymieniłem tarczę (dzięki Łukasz). Wszystko gra i mam nadzieję, że nie będę miał więcej problemów. Muszę przyzwyczaić się do bardzo częstego kontrolowania oleju i już. Motocykl już pewnie wysłużył swoje, i pobór oleju to nic strasznego.
Mój znajomy mówił, że motocykl na pewno ma cofnięty licznik. Widać po zawieszeniu podobno itd. Dolałem olej, wszystko teraz jest w porządku olej można sprawdzić nawet po dłuższym postoju. Wymieniłem tarczę (dzięki Łukasz). Wszystko gra i mam nadzieję, że nie będę miał więcej problemów. Muszę przyzwyczaić się do bardzo częstego kontrolowania oleju i już. Motocykl już pewnie wysłużył swoje, i pobór oleju to nic strasznego.
Spokojnie, z czasem, jak wyczujesz motocykl, to będziesz wiedział, po jakiej jeździe i kiedy musisz spojrzeć na bagnet
"Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania."Benjamin Franklin
Spokojnie, z czasem, jak wyczujesz motocykl, to będziesz wiedział, po jakiej jeździe i kiedy musisz spojrzeć na bagnet
Dokładnie Ja kiedy śmigałem gdzieś na spokojnie w trasę to nie zaglądałem w ogóle do zbiornika, a kiedy więcej hamowałem silnikiem - obowiązkowo, tak samo po jeździe gdzieś w górach czy w korkach podczas upału.
Zimą sprawdz ciśnienie sprężania z próbą olejową i wyjdzie wtedy co jest nie tak.
--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz