Z początku szukałem XTZy, ale jednak kupiłem TDM 850 4TX 00' i mam z nią problem.
Temat ten założyłem też na tym forum, ze względu na to, że silnik od ST XTZy jest podobny do TDMy, często również montowany do ST XTZy i w związku z tym, ktoś może byłby w stanie pomóc. Mam niedługo zaplanowany wyjazd nad morze, a mi moto numery takie wykręca.
Zauważyłem w swojej TDMie, że gubi ona sporo oleju.
Wróciłem z trasy, sprawdzałem poziom oleju w pionie na odpalonym silniku oraz kilka min. po zgaszeniu.
Po sprawdzeniu okazuje się, że brakuje oleju (puste oczko). Dolałem 400ml, (bo tyle mi zostało w bańce) i oleju nadal nie widać w oczku. Poprzednio sprawdzałem poziom oleju 850km temu, gdzie było zalane na MAX. do górnej kreski w oczku. Także spalanie oleju wyjdzie coś ok. 1l/ 1000km
Przez te 850km (ok. 3 wyjazdy) jeździłem głównie po trasie z prędkościami przelotowymi 110-120km/h, biegi zmieniam ok 4500-5000obr/min
Zalana jest olejem Liqui Moly 10w50. Olej wymieniany ok.1500km temu.
TDMa ma zmieniony tłumik na pojedyńczy sportowy i wywaloną puche. Nie dymi na niebiesko. Sprawdzałem przy wyższych obrotach na luzie, że czasem przykopci lekko na czarno.
Nie widać, żeby gdzieś z niej kapało.
Nie wiem co ona z tym olejem robi :deadbandit:, ale strasznie mnie to denerwuje. Myślałem, że może przy takiej jeździe wypije ze 300ml/1000km, to bym się nie czepiał, ale toż to jakiś worek bez dna.
Ludzie pomóżta
Pozdrawiam
Temat ten założyłem też na tym forum, ze względu na to, że silnik od ST XTZy jest podobny do TDMy, często również montowany do ST XTZy i w związku z tym, ktoś może byłby w stanie pomóc. Mam niedługo zaplanowany wyjazd nad morze, a mi moto numery takie wykręca.
Zauważyłem w swojej TDMie, że gubi ona sporo oleju.
Wróciłem z trasy, sprawdzałem poziom oleju w pionie na odpalonym silniku oraz kilka min. po zgaszeniu.
Po sprawdzeniu okazuje się, że brakuje oleju (puste oczko). Dolałem 400ml, (bo tyle mi zostało w bańce) i oleju nadal nie widać w oczku. Poprzednio sprawdzałem poziom oleju 850km temu, gdzie było zalane na MAX. do górnej kreski w oczku. Także spalanie oleju wyjdzie coś ok. 1l/ 1000km
Przez te 850km (ok. 3 wyjazdy) jeździłem głównie po trasie z prędkościami przelotowymi 110-120km/h, biegi zmieniam ok 4500-5000obr/min
Zalana jest olejem Liqui Moly 10w50. Olej wymieniany ok.1500km temu.
TDMa ma zmieniony tłumik na pojedyńczy sportowy i wywaloną puche. Nie dymi na niebiesko. Sprawdzałem przy wyższych obrotach na luzie, że czasem przykopci lekko na czarno.
Nie widać, żeby gdzieś z niej kapało.
Nie wiem co ona z tym olejem robi :deadbandit:, ale strasznie mnie to denerwuje. Myślałem, że może przy takiej jeździe wypije ze 300ml/1000km, to bym się nie czepiał, ale toż to jakiś worek bez dna.

Ludzie pomóżta

Pozdrawiam
Komentarz