Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Szarpanie dławienie przy stałej prędkośći

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Szarpanie dławienie przy stałej prędkośći

    Witam mam problem ze swoją xtz750 moto po serwisie czyli regulacje zaworów, gaźników
    i pojawiła się usterka mogli byście coś doradzić.
    Z góry dzięki.
    Ostatnio edytowany przez rootolf; 7. Powód: ort

    #2
    Podaj więcej danych ,przy jakiej szybkości jakie obroty czy przy danej prędkości czy na każdym biegu przy danych obrotach ale sądzę ze wina leży po stronie gaźnika coś źle jest ustawione może za mała dawka paliwa

    Komentarz


      #3
      Jeżeli przy stałej prędkości może być wina kiepskiej synchronizacji gażników(ale niby po serwisie
      Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
      Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

      Komentarz


        #4
        Wsumie dławienie występuje praktycznie na każym biegu do 3,5tys 60-80kmh

        - - - Zaktualizowano - - -

        Też jest problem z odpaleniem na ssaniunie wchodzi na obroty jak powinien.

        Komentarz


          #5
          Źle wyczyszczone, poskładane lub wyregulowane gaźniki. Niech poprawia kto zawalił robotę.

          Komentarz


            #6
            miałem podobnie jak ssanie było na pierwszym ząbku albo linka ssania była źle ustawiona, skakanie dławienie i nierówna praca, od tak sobie ...
            Desperados don't die, we just go to hell for regroup.

            Komentarz


              #7
              takie objawy zazwyczaj albo przy problemie z gaźnikami albo zacięte ssanie albo załączony hamulec, ewentualnie czasami elektryka, łącznie z akumulatorem mogą być winne, zawsze może też coś przytkać dysze, zawór się niedomykać. Z tego, co piszesz wynika raczej, że ktoś źle wyregulował gaźniki, ale nigdy nic nie wiadomo. A przy dodaniu więcej gazu jest ok? Nie pali wtedy na czarno? jaki kolor ma świeca?

              miałam podobny problem

              Komentarz


                #8
                Ponawiam temat. Xtz 750
                Moto po.serwisie yamahy gazniki i zawory plus wymiana swiec. 100 km było dobrze teraz przy szczególnie niskich obrotach odczuwalne wszelakie. Tak jakby lub zarzucali na chwilę jeden gar. Na każdym biegu. Po konkretnym przegonieniu czuć że nie wkreca Sie jak powinna. Problem po przejechaniu 30 km ustąpił na jakieś 30 km lecz następnego dnia to samo. Ssanie jakieś tak jakby napięte. Zerwe dziś bak i zobaczę sam. Jeśli macie inne propozycje to proszę o podpowiedzi. Lukasz

                Komentarz


                  #9
                  Tak jak napisałeś - zacznij od sprawdzenia ssania - linka powinna mieć spory luz. Kiedy będziesz zdejmował zbiornik sprawdź jak siedzą króćce na gaźnikach i przy okazji zerknij na filtry powietrza.

                  Komentarz


                    #10
                    pierwsze to ustaw linkę ssania tak, aby miała luz - tak ze 3mm. jak nie pomoże to szukaj dalej. A nie kopci czasem na czarno? Może ją po prostu zalewa?

                    Komentarz


                      #11
                      Sprawdź sobie również iglice ssania w gaźnikach (plastikowe). Mi też tak czasem szarpała jak długo trzymałem gaz w jednej pozycji (60-70km/h), ostatnio objawy się nasiliły więc zaglądnąłem w końcu do tych iglic - tragedia, na tym garze gdzie świeca była trochę okopcona to iglica ledwo żywa, musiało tam puszczać paliwo, no i uszczelnienie tej iglicy też miałem spękane więc mogło również powietrze zaciągać.

                      Komentarz


                        #12
                        Ja proponuję reklamację w serwisie - jeśli oczywiście masz rachunek za robotę Niech naprawiaja co spieprzyli.
                        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                        Komentarz


                          #13
                          Mam to samo. Na wolnych nie chodzi na jeden gar. Ostatnio czyściłem gaźniki i było git. Ale po przełączeniu na rezerwe problem powrócił..... Znowu będe rozbierał gaźniki, ale tym razem wyczyszcze też przewody, kraniki, pompę i bak.
                          Jeśli przy schodzeniu z obrotów Ci strzela to stawiam na coś zapchanego w okolicach dysz wolnych obrotów. Jak ma za bagato to zapierdala jak głupia, a przy równej jeździe podszarpuje. Jeszcze nie spotkałem się z tym, żeby na ubogiej mieszance przerywał motocykl. Po prostu wtedy słabo się wkręca. Nie mówimy tu o braku paliwa w komorach.
                          Po walce z gaźnikami stwierdzam, że chyba to ostatni sprzęt na gaźnikach. Wtryski są bardziej niezawodne i dużo mniej problematyczne.

                          Komentarz


                            #14
                            Czasem kopci na czarno a czasem nie. Można powiedzieć że rzuca czarnymi chmurami. Wstałem właśnie po nocy i biore sie do roboty.
                            A z tym serwisem to jest taka sprawa ze nie dokońca jestem zadowolony. Poza tym jakbym teraz wstawił to pewnie w czerwcu bym odebrał. A nie ukrywajmy to jest manufaktura a nie o to w tym chodzi. I wezme się za to sam. Wstawiłem ją na zawory bo sam to może miał bym pod góre.. Dziękuje za rady i do napisania wieczorem.
                            dzik312
                            u mnie ten sam objaw

                            Komentarz


                              #15
                              Zmierz poziom paliwa, spradz filtry powietrza, czy iglice na pływakach nie puszczają, czy ssanie się nie zacina, czy lglice ssania i ich uszczelniacze są OK, czy iglice przepustnic nie są dziwnie ustawione, czy membrany są całe, a pod ich pokrywami są maleńkie oringi..... Prosta robota
                              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                              Komentarz

                              PracujÄ™...
                              X