Sprawa dotyczy TDM 3vd, ale to prawie ten sam silnik.
Przy odejmowaniu gazu (bez udziału sprzęgła) jest jedno stuknięcie w okolicach skrzyni biegów.
Luźną zębatkę już pokonałem i siedzi ciasno, więc to odpada.
Stuk pojawia się również jeżeli jadę na luzie i zablokuję tylne koło.
Zrzuciłem sprzęgło i mam kilka pytań popratych nagraniami.
Czy powodem może być luz obwodowy pomiędzy zębatką a koszem:
Niby w manualu napisali:
xtzmanual4-47.jpg
ale w zębatce miejsca na nity są owalne:
cleaning.jpg
Druga możliwość to stuk pochodzący od kół zębatych w skrzyni:
Ma ktoś jakieś pomysły?
Przy odejmowaniu gazu (bez udziału sprzęgła) jest jedno stuknięcie w okolicach skrzyni biegów.
Luźną zębatkę już pokonałem i siedzi ciasno, więc to odpada.
Stuk pojawia się również jeżeli jadę na luzie i zablokuję tylne koło.
Zrzuciłem sprzęgło i mam kilka pytań popratych nagraniami.
Czy powodem może być luz obwodowy pomiędzy zębatką a koszem:
Niby w manualu napisali:
xtzmanual4-47.jpg
ale w zębatce miejsca na nity są owalne:
cleaning.jpg
Druga możliwość to stuk pochodzący od kół zębatych w skrzyni:
Ma ktoś jakieś pomysły?
Komentarz