Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nie wiem czy prądy czy paliwo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Postaraj się o jakiegos innego acrobata bo link sie otwiera normalnie, jak już otworzysz plik wszystko będziesz wiedział bo jest tam dokładny rysunek tych czesci ktore chcesz rozebrać. Oleju troche bedzie ale bez przesady. Pochyl moto i nie bedzie nic leciało.
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #17
      Ok.Ale gdy by mi się link nie otwożył to powiedz mi czy te cewki są pod tym deklem który przykrywa oś wału z lewej strony ?

      Komentarz


        #18
        Zamieszczone przez ROBCIO Zobacz posta
        Ok.Ale gdy by mi się link nie otwożył to powiedz mi czy te cewki są pod tym deklem który przykrywa oś wału z lewej strony ?
        tak, one sÄ… przykręcone do tego dekla od wewnątrz.
        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
        sigpic

        Komentarz


          #19
          Witam.Właśnie odkręciłem ten dekielek,troszkę mi przystawiła zawleczka od trybku z rozrusznika,ale dała się ściągnąć ten dekiel,tylko olej mi się wylałtak z 2 litry.Tak jak mowiłeś w deklu są cewki ale że aż 15 małych i 2 większe to mnie trochę zaskoczyło.Jutro sprubóje sprawdzić omomierzem czy te dwie większe bo to chyba one są od iskry mają taki sam opór na mierniku czy nie.Mam do Ciebie taką prośbę bo serwisówka mi nie wchodzi.Napisz mi jak możesz jaki mają mieć opór te większe cewki i te mniejsze od ładowania i jaki opór ma mieć ten impulsator.Mam taki niedosyt wiedzy-czy te cewki naprawdę mają pracować całe zalane olejem ?.Jak byś mógl to odpisz.Pozdrawiam.

          Komentarz


            #20
            Ja na prądach aż tak się nie znam ale na pewno to ma pracować w oleju, podczas pracy w skrzyni korbowej nie ma oleju bo pompa go odsysa do zbiornika ale opary i mgła olejowa jest na pewno, miałeś tam olej bo ze zbiornika oleju wszystko ci zleciało, pod tym linkiem na pewno będziesz mógł ściągnąć serwisówkę, kliknij po prostu na ściągnij plik i wtedy dokładnie sobie zobaczysz

            http://wyslijto.pl/files/download/6azyfnjkno
            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
            sigpic

            Komentarz


              #21
              Ok dzięki.Marcinku mam taką wielką prośbę do Ciebie.mam dziadowski komputer i caly czas jak chcę coś ściągnąć to mi wyskakuje jakiś błąd.Czy dał byś radę wysłać mi na e-maila część serwisówki związaną z elektyką w szczegolności chodzi mi o cewki,impulsatory i moduły.Mój e mail robin-34@tlen.pl. Dziękuję za cierpliwość i zrozumienie.Pozdrawiam.

              Komentarz


                #22
                mówisz i masz, niestety ale takich dokładnych danych jak ci potrzeba nie ma w tej serwisówce, coś tam ogólnie namazali ale nic pewnie czego byś nie wiedział, może ktoś inny ma serwis manual do xt600z tam powinno być więcej
                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                sigpic

                Komentarz


                  #23
                  Dzięki Marcinku,ale nawet gdy pobieram na poczcie pliki typu ADABE to mój komputer tego nie czyta.Ale i tak dziękuje,Pozdrawiam.

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X