Witam wszystkich. Od pewnego czasu jestem na forum i troche czytam ale tym razem mam poważny problem i potrzebuje rady
Otoz, wymienialem olej bez wczesniejsze lektóry i zrobilem tak jak robie w samochodach, koparkach i innych sprzetach. czyli: wkrecilem filtr i zalalem olej troche ponad stan, odpalilem motor zeby pochodzil troche i filtr zabral olej i po 40 sekundach chodzenia na wolnych obrotach po dodaniu gazu zakopcil na niebiesko. Od razu zgasilem motor i sprawdzilem stan oleju. Okazalo sie ze brakowalo jeszcze 2 litrow, czyli silnik chodzil na polowie oleju. po uzupelnieniu oleju i ponownym uruchomieniu (na dotyk pali do teraz) kopcenie nie ustalo!
Pytanie jest takie:
1.Czy to pierścienie czy moze tez byc cos innego?
2 Czy do ewentualnej wymiany pierscienie musze zdejmowac silnik czy moze da sie jakos odkrecic glowice bez zdejmowania?
dodam tylko ze silnik chodzi rowno i pali na dotyk, co do mocy to nie sprawdzalem zeby nie pogorszyć sprawy...
aha mam xt660z 94 rok
Otoz, wymienialem olej bez wczesniejsze lektóry i zrobilem tak jak robie w samochodach, koparkach i innych sprzetach. czyli: wkrecilem filtr i zalalem olej troche ponad stan, odpalilem motor zeby pochodzil troche i filtr zabral olej i po 40 sekundach chodzenia na wolnych obrotach po dodaniu gazu zakopcil na niebiesko. Od razu zgasilem motor i sprawdzilem stan oleju. Okazalo sie ze brakowalo jeszcze 2 litrow, czyli silnik chodzil na polowie oleju. po uzupelnieniu oleju i ponownym uruchomieniu (na dotyk pali do teraz) kopcenie nie ustalo!
Pytanie jest takie:
1.Czy to pierścienie czy moze tez byc cos innego?
2 Czy do ewentualnej wymiany pierscienie musze zdejmowac silnik czy moze da sie jakos odkrecic glowice bez zdejmowania?
dodam tylko ze silnik chodzi rowno i pali na dotyk, co do mocy to nie sprawdzalem zeby nie pogorszyć sprawy...
aha mam xt660z 94 rok
Komentarz