Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Jak ktoś dużo jeździ, to jest to raczej dość istotna sprawa tymbardziej, że paliwko tanie nie jest i nie będzie.
sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Czy to takie istotne, czy spali litr w te czy w te? Chyba nie po to się kupuje motocykl enduro zeby przy nim siedziec, grzebac i ustawiac niskie spalanie
Ma dawac frajde z jazdy - nie jest po to zeby siedziec z kalkulatorem wieczorem i liczyc każde 5zł... Jak ktos szuka oszczednosci to chodzi pieszo, jezdzi rowerem, mpk, pkp, skuterem 50ccm czy matizem na gazie a moto ma ZAPIERDALAĆ Ja mam tak ustawiona ST ze zapierdala i ma odpowiedni sklad mieszanki, jak sie paliwo konczy to tankuję i dalej ryję
Pzdr
Zrób w sezonie z 10 tys. km, nie tylko po polskich drogach, gdzie normalnie moto pali 5,5 l/100, a przy źle wyregulowanych gaźnikach litr więcej i podlicz U nas wiadomo ile kosztuje benzyna, na zachodzie masz po ok. dwóch euro..... zalezy kto do czego motocykla potrzebuje oraz gdzie i w jaki sposób jeździ
--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Szybko liczac przez sezon 500zł więcej - czy to duzo - zalezy jak kto podchodzi do tematu... lepiej wydac na paliwo niz przy zbyt ubogiej mieszance robic glowice itp. rzeczy... jazda motocyklem to nie tania zabawa, ja to traktuje jak rozrywkę, hobby na które skoro sie zdecydowalem to trzeba sie liczyc z kosztami.... przeciez na same opony, oleje filtry napedy itd idzie sporo wiecej...
Enduro nie klęka
R 1100 GS '99 - limonka
Pajero 3.2 DiD '03
Nie mówimy o zbyt ubogiej mieszance, a o mniejszym o 1 litr spalaniu Jedno drugiego nie wyklucza. Ja bym wolał te 500zł wlać dodatkowo do baku, to zawsze dodatkowe kilometry
sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Można zejść poniżej 5 bez szkody dla silnika i przy przelotowych 100-130. Oczywiscie na gaźnikach ze szwajcarki. Mnie się to udawało i kilku innym osobom.
Patrzyłeś jakie masz pozostałe dysze?
no ja mam przy spokojnej jeździe 100-110 kmh = 5,3 L
poniżej to już naprawdę chyba proszenie się o kłopoty
Chodzi o odpowiednie proporcje mieszanki, na samym powietrzu nie najezdzi sie dlugo
Ja spalania nie licze, jak jade w teren biore tylko tyle paliwa ile mi potrzeba + jakas rezerwa na wszelki wypadek zeby sprzet byl lzejszy, w trase zawsze na full
Enduro nie klęka
R 1100 GS '99 - limonka
Pajero 3.2 DiD '03
Ja jeżdżąc tydzień w tydzień Bydgoszcz-Poznań-Bydgoszcz załadowany bagażami ( kufer wypchany warzywami + tankbag ) z pasażerem przy prędkościach 110 - 120: 6.3l/100km.
Z kolei jak mi się śpieszy, manetka binarnie: 8.0l ( na przyklad wbijam sie na ekspresówke i do oporu )
Moja Tenera przed wymiana gaźników paliła 8 l po czarnym jeśli wbijałem się w teren to troszkę więcej ale nigdy nie przekroczyłem 9l, iglice ustawione na przedostatni rowek. Po wymianie gaźników na zdecydowanie lepsze w stanie technicznym pali 5,6 l po czarnym, 6,5 l w terenie, iglice ustawione na przedostatni rowek i nie ma problemu z dynamiką, styl jazdy mam zdecydowanie mało spokojny, biegi zmieniam w okolicy 4 tyś. W starych gaźnikach miałem wytartą iglicę w lewym gaźniku i wypalone plastikowe iglice ssania oraz nieszczelne ich uszczelniacze ( te z zatrzaskami plastikowymi), trzonki iglic ssania uszczelniłem nakładając po grubym o-ringu wtedy spalanie troche spadło tak około 0,5 l. Tenera zatankowana pod korek czyli 30 l domagała się przełączenia na rezerwę po około 250 km, teraz rezerwę ustawiam przy około 430 km po jej przełączeniu dobiłem do 510 km i wlałem 29 l pod korek.
Wyjąłem swoje iglicę i i licząc od dołu znalazłem 1. Duża podkładka metalowa, 2. Gruba podkładka z tworzywa, 3. Zabezpieczenie, 4. mała podkładka metalowa. Przeglądając serwisów-kę nie znalazłem w niej tej dużej metalowej podkładki no i jeszcze jedno że ta mała metalowa miała być przed zabezpieczeniem a nie tak jak u mnie za.
Ile i jak poustawiane w kolejności od dołu powinny być te podkładki?????
Wg mojego katalogu części:
licząc od dołu-gruba z tworzywa, potem mała metalowa, potem zabezpieczenie. Dalej masz sprężynę z takim plastikiem. Schemat mam dość niewyraźny, najlepiej niech ktoś potwierdzi.
Niezbyt kojarzę o jaką dużą podkładkę Ci chodzi, możesz zrobić jakieś zdjęcie?
Jak nikt nie potwierdzi, jutro rozkręcę jedne gaźniki co leżą w garażu i Ci podam, teraz już mi się nie chce lecieć
sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Wydaje mi się że ktoś przede mną coś tworzył po swojemu i dlatego je tam wsadził bo te duże metalowe podkładki wyglądają jakby były w ogóle nie od tego
Wydaje mi się że ktoś przede mną coś tworzył po swojemu i dlatego je tam wsadził bo te duże metalowe podkładki wyglądają jakby były w ogóle nie od tego
Są za duże, mają otwór za duży i .uj wie od czego są.... ale mają tam być W trzech kolejnych gaźnikach mam je.
--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
"Do tego wymieniłem nowe membrany pasują od DR 800 (cena za szt. 48 zł a nie 318 zł)." ---????? Co do membran -to pewna informacja????????
Jeżeli tak to naprawdę wspaniała- (żadnych przeróbek-dopasowań?????)
Przyglądałem się ostatnio gaźnikom Fazera niestety zamontowane w motocyklu ale jedno co mi podobnie w nich wyglądało to pokrywy membran ciekawe czy i one są podobne do Tenerowych, same gaźniki też korpusy maja podobne tylko maja czujniki od przepustnic.
Komentarz