W ostatnim czasie sfinansowalem swej teresie szlif cylindrów i remont glowicy. Zalałem go świeżym olejem (mineralnym na pierwsze kilometry) i weszło około 3.8 litra, na bagnecie było minimum. Po odpaleniu i krótkiej przejażdżce sprawdzam a tu pod sam korek i na odpalonym silniku wyrzuca go ze zbiorniczka. I teraz pytanie czym to moze byc spowodowane?
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Nadmiar oleju
Zwiń
X
-
Jeśli na zgaszonym silniku jest max to jest ok. Jak nie wlałeś 5 litrów to wszystko będzie ok.
Otwór po lewej stronie to otwór do odpływu wody spod świec.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Manual prawi:
4 l wymiana oleju bez filtra
4,1 l wymiana oleju z filtrem
4,4 l całkowite rozebranie silnika
Napisz co robiłeś z tym silnikiem."Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin
Komentarz
-
w silniku była robiona cała góra czyli głowica kompleksowo, szlif cylindrów, nowe tłoki, pierścienie i sworznie. tak jak już pisłaem problem w tym że po złożeniu i zalaniu oleju na min na bagnecie poziom po odpaleniu urusł pod sam korek. na wyłączonym silniku poziom pozostaje ten sam. a weszło ok 3,8l.
Komentarz
-
A przy rozbieraniu silnika spuszczałeś olej z silnika czy tylko ze zbiornika przy ramie?
Zobacz sobie w Wiki sposob wymiany oleju w st i dokladnie przeanalizuj czego nie zrobiłeś.
Tu masz link
Ostatnio edytowany przez marcinjunak; 46.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
Zamieszczone przez rysiek018 Zobacz postaOlej nie pierwszy raz zmieniałem wiec proces wymiany i sprawdzania nie jest mi obcy.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
Komentarz