Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Silnik ciągnie olej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Silnik ciągnie olej

    Witam.
    Bez owijania w bawełnę chodzi mi o silnik tego motocykla http://www.xtzclub.pl/threads/12007-...a-XTZ-750-1992 Jest to sprawa która jako jedyna mnie w nim martwi.

    Cytując autora tamtego wątku " Przez całą wyprawę, przy dużym obciążeniu motocykla i wysokiej temperaturze średnie zużycie oleju wyniosło 0.8l na 1000km" wydaje mi się, że silnik żłopie oleju naprawdę dużo i nie ominie go w najbliższym czasie remont/zmiana chciałbym potwierdzić te domysły/obawy.


    Motocykl ten jest klasyką, chciałbym w nim pogrzebać, a dzięki forum, mnogości manuali i waszej pomocy, wiele bym się przy nim nauczył.

    #2
    Motocykl bardzo fajnie wyposażony, gdybyś nawet musiał zrobić remont to i tak z tymi dodatkami się opłaca.
    Zapytaj Cezarego jak wygląda zużycie przy normalnej eksploatacji, jak swojej dam w kość to też weźmie, nie tyle, ale weźmie.
    "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

    Komentarz


      #3
      Generalka góry silnika (szlif cylindrów, tłoki, pierścienie, planowanie cylindra i głowicy, szlif zaworów, wymiana uszczelnień zaworów, uszczelki, łańcuch rozrządu), to przy warszawskich stawkach usług i cenach części u Lukasa, koszt rzędu 2200zł.
      Wiem z własnego doświadczenia, oczywiście rozbiórka i złożenie silnika we własnym zakresie.
      Mając znajomego pana Ździcha z dobrym zapleczem, można pewnie zejść w okolice 1900-2000zł.
      Jeśli tłoki i cylindry będą trzymać wymiar, koszt spada o 800zł.


      Wiec nawet, jeśli silnik bierze dużo za dużo, przy tej cenie, zakup wydaje się być ciągle opłacalny.
      Ostatnio edytowany przez dex; 407.

      Komentarz

      Pracuję...
      X