Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Może to być wyciągnięty łańcuch rozrządu, mogą też być mocno zużyte prowadnice zaworów, gość "robił dla siebie" więc żeby nie chlała oleju przez owe prowadnice mógł wymienić tylko uszczelniacze co chwilowo ten objaw zatrzyma ale hałasu nie redukuje. W twoim przypadku wiesz że coś jest nie tak więc bez konkretnych oględzin co tam pod pokrywą rozrządu siedzi i kontroli napinacza się nie obędzie. Obroty podkręć bo słychać ewidentnie że są za niskie ale mam podejrzenia że gaźniki nadają się do serwisu i synchronizacji bo silnik pracuje dość nierówno.
manual masz np tu http://www.webalice.it/nicola.brunel...on&Service.pdf ale jak nie masz za bardzo pojęcia to nie bierz sie za rozrząd...co najwyżej luzy zaworowe sprawdź. Może jest po prostu za duży na którymś zaworze...
Na żywo zawsze lepiej diagnozować niż z nagrania.
Jean: fxrider zaproponował że opuka Ci moto więc zadzwoń, umów się i podjedź bo masz niedaleko i może postawi diagnozę.
Że się podepnę przy okazji. Ma ktoś może Haynesa do XTZ750 w wersji elektronicznej? Przeszukałem pół internetu i brak rezultatów. W archiwum forum były linki ale już od zamierzchłych czasów nieaktywne.
ofca234 dzięki. Na razie się nie pali, po prostu szukam lektury na zimowe wieczory w garażu Ale jak będę potrzebował to chętnie skorzystam w miarę możliwości.
manual masz np tu http://www.webalice.it/nicola.brunel...on&Service.pdf ale jak nie masz za bardzo pojęcia to nie bierz sie za rozrząd...co najwyżej luzy zaworowe sprawdź. Może jest po prostu za duży na którymś zaworze...
Dziękuję za cenną kserówkę. Mam wrażenie że to będzie moja "ulubiona książka" przez najbliższe miesiące
Potwierdzam, na tych zdjęciach nie wiele co widać, trzeba się domyślać co i jak...., a ja zbyt bystry nie jestem.
Jednak darowanemu nikt w zęby nie zagląda;-)
Komentarz