Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
tak właśnie pomyślałem że to nie powinno tak latać. jutro temat do ogarnięcia i myślę że będzie ok. To jest zwykła złączka FI 6 może nada się pneumatyczna tylko ze z mosiądzu cała za jedyne parę złoty
Rozbujałem trochę to WD40 i zobaczymy co będzie jutro. czy jest potrzebne czyszczenie tam w środku? wd40 dość porządnie wymyło ten syf ale nie wiem czy jeszcze trzeba rozbierać dalej?
właśnie byłem odpalić i czekałem aż wentylator się uruchomi jest wszystko ok obroty niecałe 1,5 tys. linka wygląda zdrowo. jeszcze jutro przejadę się to trasą 30 km i zobaczę co będzie jeśli obroty będą ok to temat zamknięty( dziś już piwko poszło więc nie wypada jeździć). ale tą złączkę muszę jutro skołować i wymienić bo tak nie może być. widocznie jakiś czas jeździłem na ssaniu
dejv667 dobrze mówi. Wyjąć, wyczyścić, umyć przedmuchać, posmarować i dopiero montować. Nie zakładać baku. Podpiąć butelkę i jak radzi pehowiec zrobić test dolotu. Tak solidnie. Chyba, ze chcesz sie nauczyć zdejmować bak w 15 min z piwem dłoni. :p
bak to tylko 4 śrubki więc nie ma jakiegoś problemu.jeszcze dzisiaj psikne takim specjalnym środkiem na rdzę , jutro poskładam to wszystko i przejadę się z 30 km tak jak ostatnio i zobaczę co będzie grane
Wstałem wcześnie żeby się przejechać o 4 hahaha i jest ok obroty są w granicach 1.5 tyś niecałe. więc sprawa rozwiązana. zacinało się ssanie.dawno nikt tam nie zaglądał. Jeszcze mam jeden temat ale to juz w innym poście. Dzięki panowie za dobre rady
Ale pojawił się nowy problem:/ strasznie strzela po odpuszczeniu gazu...(zaczeło to się dzisiaj) i potrafi zgasnąć i ciężko potem odpalić ale nie zawsze co jakiś czas. regulacja gaźnika?
A trzeba było sprawdzić dolot , wygląda to na zbyt ubogą mieszankę i być może wyrobioną przepustnicę. Miałeś wszystko na wierzchu , mogłeś też zajrzeć do zaworów ssących . Czyszczenie , regulacja wskazana, i pewnie wymiana bebechów w gaźniku, może bardziej doświadczeni podpowiedzą Ci co robić . A jaki masz tłumik , ori czy przelot ?
wydech jest oryginalny. zostaje wyjęcie gaźnika na stół i zobaczenie co jest grane.tylko dziwne jest to ze po przejechaniu około 30 km zdarzyło się tak 3 razy tzn ja mu w gaz a on zgasł
Panowie jak już zdemontuje gaźnik i będę miał go na blacie to na co zwrócić uwagę i co tam wyczyścić?? dzisiaj ciężko było odpalić nawet jak ssanie trzymałem do góry to i tak gasnął.
Komentarz