Witam,
Mam Tenerkę zakupioną w myślę dobrych pieniądzach, ale żeby nie było tak kolorowo to coś trzeba podłubać.
Silnik pali od strzała, ciepły czy zimny, żadnych kopceń, niepokojących odgłosów itd. Chodzi jak na tego singla na moje oko lux. Wkręca się na wysokie obroty na biegu jałowym sprawnie.
Rzecz w tym, że na 4 moto osiąga około 110km/h i z trudem się wkręca do 5, a z górki do 6 tyś. obrotów, na 5 biegu całkowita agonia, max 120km/h z manetką odkreconą na full, z górki wskoczy to 130 czasem, ale pod górkę zwolni
z dołu idzie pięknie na niższych biegach, ale na tych dwóch ostatnich po prostu za nic nie chce wejść na wyższe obroty.
Ja nie robiłem, ale mam fakturę z serwisu na regulację zaworów, olej, świece i czyszczenie/reg gaźników.
Dziś będę ją badał, zrobię przegląd, ale może podpowiecie z doświadczenia co to może być? moim zdaniem powinna być bardzie żwawa i już.
Membrana w gaźniku?
Mam Tenerkę zakupioną w myślę dobrych pieniądzach, ale żeby nie było tak kolorowo to coś trzeba podłubać.
Silnik pali od strzała, ciepły czy zimny, żadnych kopceń, niepokojących odgłosów itd. Chodzi jak na tego singla na moje oko lux. Wkręca się na wysokie obroty na biegu jałowym sprawnie.
Rzecz w tym, że na 4 moto osiąga około 110km/h i z trudem się wkręca do 5, a z górki do 6 tyś. obrotów, na 5 biegu całkowita agonia, max 120km/h z manetką odkreconą na full, z górki wskoczy to 130 czasem, ale pod górkę zwolni
z dołu idzie pięknie na niższych biegach, ale na tych dwóch ostatnich po prostu za nic nie chce wejść na wyższe obroty. Ja nie robiłem, ale mam fakturę z serwisu na regulację zaworów, olej, świece i czyszczenie/reg gaźników.
Dziś będę ją badał, zrobię przegląd, ale może podpowiecie z doświadczenia co to może być? moim zdaniem powinna być bardzie żwawa i już.
Membrana w gaźniku?
Piszę na PRV do Ciebie o kontakt, dzięki wielkie za chęć pomocy.
kupiłeś tanio, a więc poprzednik zaniedbał sprzęt lub olewał typowy serwis, realnie są to proste rzeczy, wymiana płynów, kontrola-regulacja zaworów, gaźniki na stół i najważniejsza rzecz to weryfikacja elektryki i ładowania, spadek napięcia w wysokich partiach obrotowych również powoduje głupawki w pracy silnika, to jest proste jak budowa cepa..., no możesz sobie jeszcze dwie butelki po coli przyczepić ale to nic nie pomoże, albo 20 litrowy kanister na kierownicy przyczepić, zawsze to lepszy słup cieczy 
Komentarz