Mam problem z przednim zaciskiem. Wyczuwalny jest może 0,5 mm luz całego korpusu zacisku na tym trzpieniu (śrubie) gdzie jest sprężyna prawdopodobnie, na której w małym zakresie korpus ze szczekami może poruszać sie w poziomie.
Otóż luz ten powoduje że delikatnie szoruje mi dolna prawa powierzchnia klocka cały czas.
Jednym słowem korpus ze szczekami nie jest równoległy do powierzchni tarczy przez ten luz.
Myślałem że z czasem wytrze się ten klocek i szorowanie zniknie ale tak się nie dzieje.
Na zdjęciu narysowałem o co biega , strzałki pokazują jak powinien być przechylony zacisk.
Image0311..jpgImage029..jpg
I teraz czy tą śrubą na imbus mogę coś regulować? czy radzicie bardziej pobawić się z jakoś cienką podkładka (blaszką) pod jedną ze śrub mocujących cały zacisk, tak aby znowu był w pozycji równoległej.Albo wciskać gdzie indziej jakieś blaszki
Ciężko wyjaśnić trochę mi ten problem ale wiem że to jest przyczyna szorowania.
Otóż luz ten powoduje że delikatnie szoruje mi dolna prawa powierzchnia klocka cały czas.
Jednym słowem korpus ze szczekami nie jest równoległy do powierzchni tarczy przez ten luz.
Myślałem że z czasem wytrze się ten klocek i szorowanie zniknie ale tak się nie dzieje.
Na zdjęciu narysowałem o co biega , strzałki pokazują jak powinien być przechylony zacisk.
Image0311..jpgImage029..jpg
I teraz czy tą śrubą na imbus mogę coś regulować? czy radzicie bardziej pobawić się z jakoś cienką podkładka (blaszką) pod jedną ze śrub mocujących cały zacisk, tak aby znowu był w pozycji równoległej.Albo wciskać gdzie indziej jakieś blaszki
Ciężko wyjaśnić trochę mi ten problem ale wiem że to jest przyczyna szorowania.
Komentarz