Hej,
mam problem z podjęciem decyzji co do montażu klocków o różnej charakterystyce (do przedniego koła). Pomóżcie!
Zamówiłem w Larssonie Gold Freny do przedniego koła – dwie pary klocków, ale nie zauważyłem, że prawy komplet i lewy różnią się charakterystyką. Jedne to K5, drugie to AD. Problem w tym, że one mają wyraźnie różną charakterystykę pracy i w związku z tym nie wiem co zrobić. Montować je w tej konfiguracji, czy dokupić jeden komplet, żeby były tego samego typu?
Tutaj są parametry producenta:
Lewy przód: 002: TYP: K5
dry and wet friction applications OFF-ROAD races
a) hot weather / dry - only rear brake
b) hard terrain - front and rear brake
Specific pressure: P < 2.0 Mpa
Sliding velocity: V < 20 m.s-1
Constant maximum temp: 500°C
Short time maximum temp.: 750°C
Prawy przód: 009 TYP AD
both dry and wet friction
for road/and off-road motorcycles;
in road motorcycle application suited both
for front/and rear brake while for off-roads we are recommending to use it for front brake
The material is designed for common road riding application
Specific pressure: P < 5.0 Mpa
Sliding speed: V < 40 m.s-1
Constant maximum temp.: 450°C
Short time maximum temp.: 700°C
mam problem z podjęciem decyzji co do montażu klocków o różnej charakterystyce (do przedniego koła). Pomóżcie!
Zamówiłem w Larssonie Gold Freny do przedniego koła – dwie pary klocków, ale nie zauważyłem, że prawy komplet i lewy różnią się charakterystyką. Jedne to K5, drugie to AD. Problem w tym, że one mają wyraźnie różną charakterystykę pracy i w związku z tym nie wiem co zrobić. Montować je w tej konfiguracji, czy dokupić jeden komplet, żeby były tego samego typu?
Tutaj są parametry producenta:
Lewy przód: 002: TYP: K5
dry and wet friction applications OFF-ROAD races
a) hot weather / dry - only rear brake
b) hard terrain - front and rear brake
Specific pressure: P < 2.0 Mpa
Sliding velocity: V < 20 m.s-1
Constant maximum temp: 500°C
Short time maximum temp.: 750°C
Prawy przód: 009 TYP AD
both dry and wet friction
for road/and off-road motorcycles;
in road motorcycle application suited both
for front/and rear brake while for off-roads we are recommending to use it for front brake
The material is designed for common road riding application
Specific pressure: P < 5.0 Mpa
Sliding speed: V < 40 m.s-1
Constant maximum temp.: 450°C
Short time maximum temp.: 700°C
Komentarz