Hejka,
wczoraj przyjrzałem się moim gumowym przewodom i okazało się, że od nowości (91 rok) nie były wymieniane. Nie wyglądają najgorzej, ale z hamowaniem jest cienko, mimo dobrych klocków. Myślałem nad wymianą na te w oplocie, ale póki co, cena powalała. TEraz można kupić godridge na wszystkie tarcze, za mniej niż trzy stówki. Stąd moje pytanie - czy macie jakieś doświadczenia z tą firmą i tymi przewodami?
Drugie pytanie dotyczy długości - znajomy mechanik mówił mi, że te z goodridge'a są robione na styk i podobno jak trampek stał na centralce to bardzo się tylny przewód naciągał. Ja mam podwyższaną kierę (4 cm) i centralkę, czy myślicie, że warto wziąć przewody dłuższe o te 5 cm od tego co oni tam oferują?
wczoraj przyjrzałem się moim gumowym przewodom i okazało się, że od nowości (91 rok) nie były wymieniane. Nie wyglądają najgorzej, ale z hamowaniem jest cienko, mimo dobrych klocków. Myślałem nad wymianą na te w oplocie, ale póki co, cena powalała. TEraz można kupić godridge na wszystkie tarcze, za mniej niż trzy stówki. Stąd moje pytanie - czy macie jakieś doświadczenia z tą firmą i tymi przewodami?
Drugie pytanie dotyczy długości - znajomy mechanik mówił mi, że te z goodridge'a są robione na styk i podobno jak trampek stał na centralce to bardzo się tylny przewód naciągał. Ja mam podwyższaną kierę (4 cm) i centralkę, czy myślicie, że warto wziąć przewody dłuższe o te 5 cm od tego co oni tam oferują?
Komentarz