Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Amortyzator napędu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #31
    Bo ja wiem, przecież tam się to nie trze jedno o drugie tylko ściska.

    Jak już chcesz tak robić, to nie wpychaj tak chamsko jak na zdjęciu, tylko przytnij kawałki wrone wielkości klocka z boku i wsadź to pomiędzy gumowy klocek a ściankę. Dopasuj grubość a później możesz to przykleić na butapren czy podobny klej do klocka i tak zrobione dopiero złóż.

    Znam kogoś kto tak zrobił i mu działa już jakiś czas.

    Komentarz


      #32
      Ja tak zrobiłem, dociąłem dętkę, wyczyściłem papierem ściernym, odtłuściłem i przykleiłem na budapren no i trzyma już od ok 7 tys. km. Dzisiaj sprawdzałem dobrze trzyma, nie ma luzu . Wiadomo co nowe to nowe ale jak można poradzić sobie metodą "Adam Słodowy" to dlaczego nie ?? !!

      Komentarz


        #33
        Tak więc zrobiłem jak na zdjęciu poniżej, nie miałem czasu na klejenie, niecała godzina roboty, weszło elegancko, żadnych luzów, przynajmniej po dzisiejszych 200 km przejazdu
        "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

        Komentarz


          #34
          mam pytanie czy ta guma pasuje do st 750? http://allegro.pl/ir-czesc-gumy-amor...792266962.html

          Komentarz


            #35
            Zamieszczone przez Szuryga Zobacz posta
            mam pytanie czy ta guma pasuje do st 750? http://allegro.pl/ir-czesc-gumy-amor...792266962.html
            Moim zdaniem - nie! Nawet "wizualnie" jest inna.

            Komentarz


              #36
              Nie. ST ma 3 gumy mocowane na gumowym grocie przechodzącym przez obudowę piasty (widać zresztą je z zewnątrz na założonym kole).

              W XT/XTZ 660 są 4 gumy bez mocowań.
              sigpic

              Komentarz


                #37
                Także zastosowałem metodę dętki i po 2 miesiącach nie ma luzów i brak szarpania, bez dętki szarpało łańcuchem/zębatką na niskich biegach przy stałej prędkości

                Komentarz


                  #38
                  Czyściłem dzisiaj łańcuch w xt660z i zauważyłem, że cała ta część z zębatką (nie wiem, jak się to nazywa) ma luz poprzeczny, wcale nie mały. Sprawdziłem to tak, jak się sprawdza czy koło nie ma luzu na łożysku. Nie dawało mi to spokoju, więc zrzuciłem koło i obejrzałem amortyzatory, o których piszecie. Na nowe nie wyglądają, ale strasznie zniszczone nie są. Sprawdziłem wszystkie łożyska i żadne nie ma luzu. Luz, który zauważyłem to luz tulejki dystansowej tej części z zębatką na osi. Motocykl ma przejechane tylko 10 tysięcy, więc zastanawiam się czy nie robię z igły wideł. Może cała konstrukcja jest przewidziana na taki luz. Moglibyście mnie poratować wiedzą?
                  Objawów, o których pisaliście powyżej tj. szarpnia przy zmianie gazu nie zauważyłem.

                  Komentarz


                    #39
                    Sprawa częściowo wyjaśniona. Łożysko zabieraka ma jednak luz. Co prawda nie jest on duży, bo chyba każde łożysko kulkowe ma drobny luz, ale innego wyjaśnienia tej sprawy nie ma. I chyba będę miał problem, bo sprawdziłem jego symbol 6304LU - w necie wygląda na to, że robi go tylko NTN Japan. Na rynku jest sporo 6304, ale ten LU jest prawie nieznany...

                    Komentarz


                      #40
                      Z tego co pamiętam, LU to to samo co 2RS, czyli podwójne uszczelnienie. LU to oznaczenie NTN, 2RS to KOYO, jest jeszcze UU i sporo innych. Ew. niech mnie poprawi ktoś, kto się bardziej zna

                      Komentarz


                        #41
                        Zamieszczone przez ArturS Zobacz posta
                        Z tego co pamiętam, LU to to samo co 2RS, czyli podwójne uszczelnienie. LU to oznaczenie NTN, 2RS to KOYO, jest jeszcze UU i sporo innych. Ew. niech mnie poprawi ktoś, kto się bardziej zna
                        Każdy producent czy każdy kraj ma swoje oznaczenie więc nie ma co poprawiać
                        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                        Komentarz


                          #42
                          Najprawdopodobniej tak, to soc z uszczelniaczem. W ich dokumentacji LLU wystepuje jako bardziej szczelne pokrywki. Wiec jeśli to ten trop, to możesz brać jasiek dobre 6304 z plastikowymi osłonkami.

                          Zobacz tez w jakim stanie jest tuleja współpracująca z uszczelniaczem kolo tego łożyska. Luz na łożysku powoduje, że uszczelniacz charta ta tuleje, nie jest to szczelne i wszystko szybciej pada.

                          Komentarz


                            #43
                            Tuleja i uszczelniacz są ok.
                            Mam już nowe łożysko - w hurtowni potwierdzili, że LU to uszczelnienie.
                            Kupiłem z luzem C3, bo takie podobno jest do kół. Dzisiaj go może założę, ale w rękach delikatny luz czuję, więc jak poszarpię całym zabierakiem to na pewno jakiś będzie.

                            Komentarz


                              #44
                              C3 na koło? Na wale siedzi C3/C4, ale tam są temperatury.

                              Komentarz


                                #45
                                Normalne, zwykłe zamontuj, nie jakieś z C3. Nie kombinuj. Możesz nawet pokusić sie o tanie i b. dobre FŁT.
                                --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X