Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Napęd 13/47

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] Napęd 13/47

    Witam, mam pytanie czy zmiana z org. napęd 15/45 na 13(14)/47 wniesie dużo dobrego?

    Motorek tylko do jazdy w terenie, pokonuje strome podjazdy, błoto, krzaki, pola.
    Nic wyczynowo, raczej do patrolowania, spokojnej jazdy.
    Miało być coś mniejszego ale ostała się Tereska to niech już pojeździ jeszcze sezon.
    W tej chwili meczy się dość przy gwałtownym przyśpieszaniu z wolnych obrotów.
    Często drugi bieg za dużo a pierwszy trza trzymać na wysokich obrotach.

    Proszę potraktować mnie ulgowo, nie jestem doświadczonym rajderem.

    Pozdrawiam.

    #2
    http://www.gearingcommander.com/ tutaj sprawdzisz teoretycznie.
    "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

    Komentarz


      #3
      13/47 mocno obniży prędkość max ale za to jedynki pewnie nie będziesz używał (przyda się do trialu pod górę).

      Komentarz


        #4
        Zmieniłem w końcu na 14/47

        Wrażenia w ciężkim terenie dużo lepsze, nie trzeba walczyć tyle sprzęgłem, silnik się nie krztusi, na 2jce bez gazu na prostym jedzie bez gazu, a wcześniej by pewnie zgasł.

        Mam natomiast problem z utrzymaniem równowagi...

        Z tyłu nowa opona c-02 z przodu taka dość zmęczona 50/50.

        Pod koniec sezonu w błotku fajnie się bokiem jechało, teraz przód tak się ślizga, że się wywaliłem kilka razy ;(
        Czy to wina nowej opony z tyłu? Czy nowa kostka na przód załatwi sprawę?

        pozdrawiam.

        Komentarz

        Pracuję...
        X