Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zakładanie osłon gumowych na lagi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    zakładanie osłon gumowych na lagi

    Czy założenie osłon gumowych na lagi jest skomplikowane?
    Jak to zrobić, żeby czegoś nie zepsuć?

    #2
    W zależności od typu motocykla różnie to wygląda ale wiedza tajemna to nie jest. Wystarczy kilka podstawowych kluczy w tym dynamometryczny do skręcenia półek bo lagi trzeba wyciągnąć.
    Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
    Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

    Komentarz


      #3
      Nie strasz chłopaka kluczem dynamometrycznym Pewnie że dobrze go mieć, wtedy jest pełna profeska. Ja kręcę lagi bez dynamometru, w poprzednim motku też tak kręciłem. Teoria jest taka że rura może stracić owal przy zbyt mocnym skręceniu. Ale jak z praktyką? Trzeba by popytać forumowiczów kto kręci śruby dynamometrycznym? Sprawy silnikowe, obowiązkowo trzeba go mieć, ale reszta da radę bez. Więc jeśli nie masz kaski na klucz, to bez niego też da radę
      A tak na marginesie, mogę Ci polecić osłony Rrogrip. Zakładałem takie do DeTki całkiem porządne za ok.~80zł.
      Ostatnio edytowany przez małoś86; 2539.

      Komentarz


        #4
        Też nie mam takowego klucza , w silniku też skręcam na czuja ale jak robi pierwszy raz to może lepiej pożyczyć ten klucz? Ewentualnie popuścić śruby w półkach o konkretną liczb i tyle samo skręcić przy składaniu plus 1/8 czy ćwierć obrotu i be dzie ok.
        Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
        Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

        Komentarz


          #5
          Trzeba odkręcić koło, zaciski i wyjąć lagi. Zakłądasz gumy wraz z opaskami (najlepiej jak by były oryginalne) i skręcasz przód. Na sam koniec naciągasz gumy i skręcasz opaski. Łatwa robota. Ze trzy godziny roboty.
          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

          Komentarz


            #6
            Ja bym radził jednak klucz dynamometryczny mieć i go stosować, do początku sezonu kręciłem śruby zwykłymi kluczami w tym te w półkach dokręcające lagi i tak kręcąc na czuja jedną dokręciłem mocniej i przy wymianie uszczelniaczy lag w tym sezonie okazało się że się zapiekła i ja ukręciłem na szczęście jest w Dobrym Mieście zakład w którym są fachowcy wykręcający urwane śruby nawet z ameliniowych półek. Jak skręcałem przednie zawieszenie to pożyczyłem klucz od znajomego mechanika a teraz zbieram dudki żeby na przedsezonowy przegląd motocykla kupić sobie takowy.

            Komentarz


              #7
              To może warto by podać koledze jeszcze momenty
              Sam też bym skorzystał bo mnie podobna zabawa czeka zimą
              http://www.przezswiat.eu

              https://www.facebook.com/PrzezSwiat.eu

              Komentarz


                #8
                Momenty dokręcania są w manualu.
                --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                Komentarz

                Pracuję...
                X