Czy założenie osłon gumowych na lagi jest skomplikowane?
Jak to zrobić, żeby czegoś nie zepsuć?
Jak to zrobić, żeby czegoś nie zepsuć?
Pewnie że dobrze go mieć, wtedy jest pełna profeska. Ja kręcę lagi bez dynamometru, w poprzednim motku też tak kręciłem. Teoria jest taka że rura może stracić owal przy zbyt mocnym skręceniu. Ale jak z praktyką? Trzeba by popytać forumowiczów kto kręci śruby dynamometrycznym? Sprawy silnikowe, obowiązkowo trzeba go mieć, ale reszta da radę bez
. Więc jeśli nie masz kaski na klucz, to bez niego też da radę
ale jak robi pierwszy raz to może lepiej pożyczyć ten klucz? Ewentualnie popuścić śruby w półkach o konkretną liczb i tyle samo skręcić przy składaniu plus 1/8 czy ćwierć obrotu i be dzie ok.
Komentarz