Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ośka przepustnicy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] ośka przepustnicy

    Witam. Pozwolę sobie napisać pierwszy temat w dziale.

    ok... po ostatniej wizycie w gaźniku zauważyłem że na ośce przepustnicy(gaźnik podciśnienia) są przetarcia http://picasaweb.google.pl/doktorsw/...19355095061026
    zastanawiam się nad dorobieniem nowej ale nie wiem czy to wytarcie jest tak poważne i czy ma znaczący wpływ na prace silnika. Ogólnie moto zaczęło mi ostatnio strzelać przy schodzeniu z obrotów, szukam przyczyn i obstawiam na tą ośkę. Nie wiem czy słusznie.:>

    Może ma ktoś zamiar dorabiać lub posiada na zbyciu taką ośkę? Nie wiem czy mój tokarz podejmie się takiej roboty...

    Pozdrawiam

    #2
    Ja bym zaczął od porządnego wyregulwowania i wyczyszczenia gaźnika. Nie wiem czy dobrze kojarzę ale chyba falowanie obrotów było wynikiem luzów na przepustnicy. Strzelanie przy schodzeniu z obrotów to była za bogata mieszanka, przynajmniej jak tak miałem jak przeregulowałem sobie SUZUKI za bardzo ale pięknie strzelaÅ‚a w wydech PRO DURO
    BYŁA I POZOSTANIE NA ZAWSZE W MEJ PAMIĘCI
    YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE 89' CHESTERFIELD


    Ja tu tylko sprzątam

    Komentarz


      #3
      gaźnik czyściłem, ale nie było poprawy...

      co do regulacji mieszanki(w 660) to chyba tylko jedna śrubka jest i tylko nią można wyregulować skład?!

      Komentarz


        #4
        Miałem to samo z tą ośką też się cuda działy.Jak jest luz na tej ośce to przepustnica nie domyka się czasami w zależności od ustawienia ośki.Nie ma podciśnienia i moto szaleje z obrotami.Ja zaniosłem gaźnik do warsztatu co się zajmuje ich regeneracją facet wytoczył nową ośke.Prowadzenie w gaźniku zrobił na tulejkach koszt operacji 40zł.Później porządna regulacja gaźnika i ładnie chodzi.

        Komentarz


          #5
          Koniecznie trzeba tę oś wymienić/zmienić czy cokolwiek!!!!!
          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

          Komentarz


            #6
            dzięki za odpowiedź... sprawa oprze się u tokarza.
            Pozdrawiam!

            Komentarz


              #7
              przepustnica czyli wstęp do dłubania!

              w mojej xtz 660 pojawiały się dziwne stuki (jak z głowicy) regulowałem zawory , wymieniłem rozrząd i nic !!! dalej coś nap... szczególnie w przedziale 1400/ 1700 obrotów!
              dzis wyczaiłem złego ! luz był tak duży że oś przepustnicy dzwoniła w gażniku!!!!!! pozdrawiam!

              Komentarz


                #8
                Zamieszczone przez kleszcz Zobacz posta
                w mojej xtz 660 pojawiały się dziwne stuki (jak z głowicy) regulowałem zawory , wymieniłem rozrząd i nic !!! dalej coś nap... szczególnie w przedziale 1400/ 1700 obrotów!
                dzis wyczaiłem złego ! luz był tak duży że oś przepustnicy dzwoniła w gażniku!!!!!! pozdrawiam!
                Po pierwsze to leć do powitalni i się przywitać , po drugie te dziwne stuki w przedziale obrotów 1400/ 1700 , nie chcę krakać ale to może być sworzeń tłokowy (metaliczny dźwięk, raczej wysoki )
                .

                Komentarz


                  #9
                  Zamieszczone przez ANDERE Zobacz posta
                  Po pierwsze to leć do powitalni i się przywitać , po drugie te dziwne stuki w przedziale obrotów 1400/ 1700 , nie chcę krakać ale to może być sworzeń tłokowy (metaliczny dźwięk, raczej wysoki )
                  witam cie niedoceniony kolego ANDRE!!
                  to nie jest sworzeń!!!!!!! to oś przepustnicy podciśnieniowej!!!!!!! sam się trochę zdziwiłem!

                  Komentarz


                    #10
                    kleszcz przepraszam nie doczytałem ,moja wina
                    .

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X