Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Za szybko przełącza się na rezerwę

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Zamieszczone przez Beniamin Zobacz posta
    Bladyxtz - przeczytałeś post Adama ,ale chyba nie cały. Kraniki są takie same(a właściwie to lustrzane) i posiadają takiej samej długości rurki.
    Uznajmy moją ostatnią wypowiedź za niebyłą ja zawsze przekręcam oba kraniki i na najbliższej stacji tankuje do pełna

    Komentarz


      #17
      Wczoraj zrobiłem test - obydwa kraniki przekręciłem na rezerwę i wyjeździłem całe 26l.

      Komentarz


        #18
        znaczy sie po zatankowaniu od razu przełączyłeś czy jak,czy może po tym jak ci sie zaczął dławić?
        Jeżeli na rezerwie do końca chodzi dobrze to wykręcaj kraniki bo na 90% to jest przyczyna

        Komentarz


          #19
          Tak jak mówiłem- rozbierz i wyczyść wszystko.
          sigpic
          "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

          "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

          Komentarz


            #20
            Zamieszczone przez bladyxtz Zobacz posta
            Może masz zatkane odpowietrzenie w korku.
            A może to mieć jakiś związek z tym, że mam problemy z wyjęciem korka, ponieważ mój bardzo ciężko ostatnim czasem chodzi.

            Drugą sprawą mniej związaną z tematem: czy obecna niska temperatura ma znaczący wpływ na spalenie Teresy?

            Pozdrawiam

            Żeby być motocyklistą, nie wystarczy benzyna w żyłach. Potrzebny jest jeszcze olej w głowie.

            Komentarz


              #21
              Zamieszczone przez xivo Zobacz posta
              A może to mieć jakiś związek z tym, że mam problemy z wyjęciem korka, ponieważ mój bardzo ciężko ostatnim czasem chodzi.

              Pozdrawiam
              Pewnie odpowietrznik zapchany i dlatego cyrki z paliwem,
              raz leci raz nie
              Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
              Loud pipes save lives...
              https://picasaweb.google.com/108651862641483365846

              Komentarz


                #22
                To jak się za niego zabrać? Jak go odpowietrzyć?

                Żeby być motocyklistą, nie wystarczy benzyna w żyłach. Potrzebny jest jeszcze olej w głowie.

                Komentarz


                  #23
                  Zazwyczaj przyczyną ciężko odkręcającego się korka jest spuchnięta lub stwardniała guma uszczelniająca - dosyć częste zjawisko w XTZtach.
                  sigpic

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X