Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przerabianie zasilania na wtrysk - dywagacje teoretyczne [wydzielone]

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Gdzieś na forum był link do DRki 650 przerobionej na wtrysk - ponoć efekt był niezły, spalanie też
    sigpic

    Komentarz


      #17
      Chętnie bym coś takiego obejrzał choć by w necie z czystej ciekawości....

      Komentarz


        #18
        sigpic

        Komentarz


          #19
          Nie czytaj proszę między wierszami
          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

          Komentarz


            #20
            Witam.Temat ciekawy. Jeśli ktoś jest chętny do dyskusji zapraszam na www.zaplon.fora.pl . Jeśli dojdzie skutku ewentualny projekt(najlepiej na teresie ) , opiszemy go tutaj

            Komentarz


              #21
              Nie znam się zupełnie na zagadnieniu ale przypominam sobie że Cagiva Elefant już w 94r miał seryjnie montowany wtrysk. Wydaje mi się ze to konstrukcja zbliżona do Tereski i może wypadało by przyjrzeć bliżej tamtym rozwiązaniom.
              Im GORZEJ tym LEPIEJ.
              Nikt nie mówił że będzie letko.

              Komentarz


                #22
                O ile się nie mylę to Cagiva Elefant miała silnik od Ducati (V 2) więc konstrukcyjnie to będzie całkowicie inaczej rozwiązane
                Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                Komentarz


                  #23
                  Zamieszczone przez piotr13 Zobacz posta
                  O ile się nie mylę to Cagiva Elefant miała silnik od Ducati (V 2) więc konstrukcyjnie to będzie całkowicie inaczej rozwiązane
                  i to chyba 90 stopni
                  dirtier, happier

                  www.facebook.com/dalekadroga

                  Komentarz


                    #24
                    Macie racje Silnik Ducati monster V2, 904.00 ccm-wtrysk, chłodzony powietrzem, system Desmodromic valve control.
                    90 km przy 8000 , 5 biegó. masa - 225 kg Vmax - 190 km/h 0-100km/h - 5s. Więc może coś z nowszych już istniejących motorków.
                    Im GORZEJ tym LEPIEJ.
                    Nikt nie mówił że będzie letko.

                    Komentarz


                      #25
                      Ciekawy temat, zrobił w końcu ktoś wtrysk do XTZ660?

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X