Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jakie przebiegi na baku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Jakie przebiegi na baku

    Jak w temacie, jakie przebiegi udało wam się osiągnąć na do końca zalanym baku. Przy okazji możecie podać spalanie.

    pozdrawiam

    #2
    xt660z- 430km

    Nie zalewam pod korek, tylko do "kołnierza". Dojechałem sam do stacji benzynowej, nie wiem ile bym jeszcze dał radę- licznik po przełączeniu na rezerwę pokazał ok 85km przebiegu. W/g instrukcji zbiornik ma 22/23l, tamten dystans był 25% miasto-75% trasa, gdzie w trasie jeżdzę 120-140km/h.
    hominis est errare, insipientis in errore perseverare
    Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

    Komentarz


      #3
      418km i dopiero wskakuje rezerwa.
      sigpic
      "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

      "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

      Komentarz


        #4
        390-410 i szukam stacji, ale na rezerwę nie przełączam jeszcze (w sumie nigdy )
        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

        Komentarz


          #5
          400 i więcej zależy od jazdy, potem rezerwa

          Komentarz


            #6
            hehe miło patrzeć na wasze wyniki zwłaszcza że mój to ok 300km
            piszę ok ponieważ przy 286 musiałem włączyć rezerwę

            powiedzcie mi jeszcze czy powodem dużego spalania mogło być paliwo zatankowane przed zimą które straciło swoje właściwości ?

            Tak czy inaczej daje moto do regulacji

            podawajcie dalej swoje wyniki, niebawem powiem jaka zmiana po regulacjach pozdrawiam

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez korba Zobacz posta
              hehe miło patrzeć na wasze wyniki zwłaszcza że mój to ok 300km
              piszę ok ponieważ przy 286 musiałem włączyć rezerwę
              I to jest normalne spalanie w st przy NORMALNYM stylu jazdy, koledzy wyżej zapomnieli dodać że jeżdżą jak emeryci nie przekraczając 4tys obr i 90km/h.
              Moja st też paliła w granicach 7l i na zbiorniku przejeżdżałem 280-300km do rezerwy z prędkościami od 90 do 150km/h jak trzeba było ale przynajmniej widziałem że jadę, naczytasz się pewnie że trzeba obniżyć iglice i takie tam bzdury o niskim spalaniu ale bierz na to poprawkę i nie słuchaj głupot.
              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
              sigpic

              Komentarz


                #8
                To nie są głupoty, tylko rzeczywistość. I nie wcale 90 km/h. Jak g... uzik wiesz, to nie komentuj
                sigpic
                "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

                "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

                Komentarz


                  #9
                  Mając ST paliła mi pomiędzy 6,2 a 7 litrów. Była po wszelkich regulacjach... nie wiem jak ten motocykl przy dobrej mieszance ma palić mniej
                  Teraz Xt600Z pali mi od 4,1 do 4,5 jeżdżąc po drogach bez terenu.

                  Komentarz


                    #10
                    Mój rekord w ST to 550km na baku zalanym możliwie na maksa - i coś jeszcze zostało, ale nie chciałem już sprawdzać ile Akurat jechałem na wycieczkę w grupie z czoperkami, więc to powinno wszystko tłumaczyć - przelotowe w okolicy 90km/h.
                    Zwykle w trasie paliła mi 5,5 a po mieście 6,2, a przy przelotowych w okolicach 150 paliła 7,5
                    sigpic

                    Komentarz


                      #11
                      Mój rekord to 508 km do osuszenia baku,najmniejsze zanotowane zużycie to 3,95 L prędkośc do 90 km/h,temperatura + 30 ,największe to ponad 8 l przy prędkościach 140-150 km/h.
                      Przeciętnie wychodzi od 4.5 do 5 l ,przy 100-120 km/h
                      Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                      Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                      Komentarz


                        #12
                        660 na trasie paliła mi 4,7 z załadunkiem
                        sigpic
                        "Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"

                        "Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."

                        Komentarz


                          #13
                          Ja nie rozumiem w takim razie jednej rzeczy. Przy obładowaniu centrlanym i rolką, kręceniu do 5,5 tys. km na autostradzie podczas wyprzedzania, przelotowej ok. 140 km/h moto spalało mi 5,5-5,7, wiec nie wiem jak można uzyskać ponad 7. Chyba z zupełnie niewyregulowanym silnikiem, brydnym filtrem, łożyskami z luzami i super hiper wzmocnionym ładńcuchem z potrójnymi oringami na rolce.
                          Widocznie jeździmy innymi ST
                          A moze zaponiałem, że jest to trasa nie teren. Ja w teren mocniejszy się nie zapuszczam, do tego są inne motocykle.
                          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                          Komentarz


                            #14
                            W mojej 660 na zbiorniku (zalanym pod kołnierz) do rezerwy robiłem 325km, przy spokojnej jeździe szosą do 100km/h. W najbliższym czasie mam zamiar zrobić regulacje gaźników, zobacze czy spalanie się zmniejszy.
                            Właściciele 660-tek piszcie o waszym spalaniu, chciałbym mieć porównanie
                            Motocykl to wolność

                            Komentarz


                              #15
                              Mi 660 palila srednio 6.5, z tym ze jezdzilem raczej dynamicznie i sporo po terenie, na trasie minimum to 5 litrow, ale to jadac delikatnie, w terenie lycha 10 l
                              750 srednio 8, w terenie rowniez 10 ale to przy dobrym odkrecaniu, przed regulacja gaznikow i wymiana filtrow, na kostkach e09 teraz dopiero obadam jej spalanie, jak juz wszystko porobione, ale srednio 7 litrow sie spodziewam, na trasie moze 6.... duzo zalezy od stylu jazdy, ST tak naprawde zbiera sie dopiero od ok.5tys. i ja czasem to wykorzystuje... to ciezka krowa, zaprojektowana w czasach gdy spalanie nie bylo tak istotne i swoje musi sobie chlapnac, gazniki sa ustawione na mieszanke optymalna, dla mnie priorytetem sa osiagi i poprawna praca silnika, tereska ma prawo spalic ile jej potrzeba kolega mial kilka lat ST i jezdzil w podobnym stylu co ja, na trasie palila mu 7 i to bylo normalne, bez obnizania iglic i takich tam czarów...
                              Ostatnio edytowany przez trocin; 48.
                              Enduro nie klęka
                              R 1100 GS '99 - limonka
                              Pajero 3.2 DiD '03

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X