Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Nie zalewam pod korek, tylko do "kołnierza". Dojechałem sam do stacji benzynowej, nie wiem ile bym jeszcze dał radę- licznik po przełączeniu na rezerwę pokazał ok 85km przebiegu. W/g instrukcji zbiornik ma 22/23l, tamten dystans był 25% miasto-75% trasa, gdzie w trasie jeżdzę 120-140km/h.
hominis est errare, insipientis in errore perseverare
Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC
sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
hehe miło patrzeć na wasze wyniki zwłaszcza że mój to ok 300km
piszę ok ponieważ przy 286 musiałem włączyć rezerwę
I to jest normalne spalanie w st przy NORMALNYM stylu jazdy, koledzy wyżej zapomnieli dodać że jeżdżą jak emeryci nie przekraczając 4tys obr i 90km/h.
Moja st też paliła w granicach 7l i na zbiorniku przejeżdżałem 280-300km do rezerwy z prędkościami od 90 do 150km/h jak trzeba było ale przynajmniej widziałem że jadę, naczytasz się pewnie że trzeba obniżyć iglice i takie tam bzdury o niskim spalaniu ale bierz na to poprawkę i nie słuchaj głupot.
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
To nie są głupoty, tylko rzeczywistość. I nie wcale 90 km/h. Jak g... uzik wiesz, to nie komentuj
sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Mając ST paliła mi pomiędzy 6,2 a 7 litrów. Była po wszelkich regulacjach... nie wiem jak ten motocykl przy dobrej mieszance ma palić mniej
Teraz Xt600Z pali mi od 4,1 do 4,5 jeżdżąc po drogach bez terenu.
Mój rekord w ST to 550km na baku zalanym możliwie na maksa - i coś jeszcze zostało, ale nie chciałem już sprawdzać ile Akurat jechałem na wycieczkę w grupie z czoperkami, więc to powinno wszystko tłumaczyć - przelotowe w okolicy 90km/h.
Zwykle w trasie paliła mi 5,5 a po mieście 6,2, a przy przelotowych w okolicach 150 paliła 7,5
Mój rekord to 508 km do osuszenia baku,najmniejsze zanotowane zużycie to 3,95 L prędkośc do 90 km/h,temperatura + 30 ,największe to ponad 8 l przy prędkościach 140-150 km/h.
Przeciętnie wychodzi od 4.5 do 5 l ,przy 100-120 km/h
Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
Ja nie rozumiem w takim razie jednej rzeczy. Przy obładowaniu centrlanym i rolką, kręceniu do 5,5 tys. km na autostradzie podczas wyprzedzania, przelotowej ok. 140 km/h moto spalało mi 5,5-5,7, wiec nie wiem jak można uzyskać ponad 7. Chyba z zupełnie niewyregulowanym silnikiem, brydnym filtrem, łożyskami z luzami i super hiper wzmocnionym ładńcuchem z potrójnymi oringami na rolce.
Widocznie jeździmy innymi ST
A moze zaponiałem, że jest to trasa nie teren. Ja w teren mocniejszy się nie zapuszczam, do tego są inne motocykle.
--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
W mojej 660 na zbiorniku (zalanym pod kołnierz) do rezerwy robiłem 325km, przy spokojnej jeździe szosą do 100km/h. W najbliższym czasie mam zamiar zrobić regulacje gaźników, zobacze czy spalanie się zmniejszy.
Właściciele 660-tek piszcie o waszym spalaniu, chciałbym mieć porównanie
Mi 660 palila srednio 6.5, z tym ze jezdzilem raczej dynamicznie i sporo po terenie, na trasie minimum to 5 litrow, ale to jadac delikatnie, w terenie lycha 10 l
750 srednio 8, w terenie rowniez 10 ale to przy dobrym odkrecaniu, przed regulacja gaznikow i wymiana filtrow, na kostkach e09 teraz dopiero obadam jej spalanie, jak juz wszystko porobione, ale srednio 7 litrow sie spodziewam, na trasie moze 6.... duzo zalezy od stylu jazdy, ST tak naprawde zbiera sie dopiero od ok.5tys. i ja czasem to wykorzystuje... to ciezka krowa, zaprojektowana w czasach gdy spalanie nie bylo tak istotne i swoje musi sobie chlapnac, gazniki sa ustawione na mieszanke optymalna, dla mnie priorytetem sa osiagi i poprawna praca silnika, tereska ma prawo spalic ile jej potrzeba kolega mial kilka lat ST i jezdzil w podobnym stylu co ja, na trasie palila mu 7 i to bylo normalne, bez obnizania iglic i takich tam czarów...
Komentarz