Nie
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Jakie przebiegi na baku
Zwiń
X
-
sigpic
"Cieszył się wędrówką do nieznanych miejsc, oglądaniem nieznanych rzek, a trudy wynagradzała mu pasja poznania"
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."
-
To wietrzenie benzyny w baku to według mnie kolejny z motoryzacyjnych mitów.Swego czasu miałem "dojście" do benzyny z wojskowych zapasów ZN ,wszystkie silniki chodziły jak złoto,zarówno motocyklowe jak samochodowe a ta benzyna miała kilka jeśli nie więcej lat.
Najłatwiej jednak zapuszczone i niewyregulowane gażniki,zasyfiony bak i kraniki wytłumaczyć "zwietrzałą" benzyną...Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Komentarz
-
Zamieszczone przez gloover Zobacz posta557 Km - Oj to chyba rekord !!!--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
A gdzie bym śmiał. Tankowałem z 10 minut weszło jakie 23L może ciut więcej. A jazda z prędkością 80-90 sama trasa. Rezerwa zapaliła mi się przy 450, i na samej zrobiłem 107 km. I się zupa skończyła a motor zgasł. A że miałem PB95 ze sobą nie było problema. Wyszło 4,1 L na 100 czy to tak mało? Myślę że był bym, w stanie zejść jeszcze bardziej :-)Made By Gloover
Komentarz
-
Zamieszczone przez gloover Zobacz postaA gdzie bym śmiał. Tankowałem z 10 minut weszło jakie 23L może ciut więcej. A jazda z prędkością 80-90 sama trasa. Rezerwa zapaliła mi się przy 450, i na samej zrobiłem 107 km. I się zupa skończyła a motor zgasł. A że miałem PB95 ze sobą nie było problema. Wyszło 4,1 L na 100 czy to tak mało? Myślę że był bym, w stanie zejść jeszcze bardziej :-)Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...
Komentarz
-
Zamieszczone przez Kaytec Zobacz postaDokładnie, wtrysk to jest to.--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
Zamieszczone przez LukaSS Zobacz postaNa wtrysku nie ma takiego powera jak na gaźniku
Wtrysk paliwa w silnikach spalinowych zapewnia lepszą kontrolę dawkowania paliwa w porównaniu z rozwiązaniami gaźnikowymi (dokładniejsze sterowanie wtryskiwaczami przez odpowiedni układ sterujący, obecnie powszechnie - przez komputer sterujący pracą silnika) i lepsze wymieszanie z powietrzem (przez rozpylenie pod znacznym większym ciśnieniem i w lepszych warunkach, w porównaniu do gaźnika), co pozwala na jego lepsze (zupełne i całkowite) spalenie przy mniejszym współczynniku nadmiaru powietrza.
Jeśli grzebało by się tyle przy wtrysku, co przy gaźniku, wiadomo co by wygrało. Jedyną rzeczą na plus jest to że gaźnik może wyregulować zwykły śmiertelnik, i nie trzeba mieć dostępu do programatorów, znać podstaw elektroniki czy mikroporcesorów.
Powera owszem ma, ale do ciągnięcia paliwa.
Komentarz
-
Zamieszczone przez LukaSS Zobacz postaNa wtrysku nie ma takiego powera jak na gaźniku
Fakt, że n.p. w mojej GSie wtrysk (generacjia ok. '93) reaguje z opóźnieniem i "wygładza" charakterystykę silnika, ale n.p. takiej LC4 690 (generacja ok. '06) na wtrysku już raczej ciężko imputować łagodność. Przy czym moja GSa (1100) w trasie zwykle pali 5.2-5.3 (często nawet trochę poniżej 5), a taki LC4 690 w trasie sporo poniżej 4l.
Szczerze pisząc jeśli chodzi o "powera" to gaźniki w seryjnej ST też nie są żadną rewelacją - myślę, że na dobrze zestrojonych i odpowiednio zaprogramowanych wtryskach można by z ST sporo więcej osiągnąć, jeśli chodzi o reakcję na gaz przy mniejszym spalaniu w trasie.
P.S. A do swojej LC4 640 założyłem ostatnio mechanicznego Keihina FCR 41MX z pompką i jestem cały happysigpic
Komentarz
-
Zamieszczone przez fxrider Zobacz postaP.S. A do swojej LC4 640 założyłem ostatnio mechanicznego Keihina FCR 41MX z pompką i jestem cały happy
Pewnie niedługo przeczyta to kolega forumowy Erwin alias obrońca wtrysku
Wtrysk może i na bezpośrednim rozwiązaniu daje większe osiągi ale nie na darmo ktoś wymyslił sterowanie elektroniką i zmiany map.
Gaźnik zalewa komorę dlatego jest ostrzejszy w oddawaniu mocy, gdyby z trysku wywalic lambde i inną elektroniczną kupę też by palił tyle co gaźnik.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
Komentarz