Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Moja Tereska wersja Szwajcaeska

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    Moja Tereska wersja Szwajcaeska

    Forumowicze zapodaje temat. Moja Tereska jest dużo słabsza od Tereski kolegi Dudka. Ma takie same numery głowic numery silnika itp itd. Kolega mechanik wyczytał że wersje szwajcarskie nie są zdławione na gaźniku. Więc gdzie mogą być zdławione? Tomasz Endurovoyager twierdzi że to może być tłumik. Proszę o pomoc i rady.
    podrozemotocyklowe.com

    #2
    Kowalu, u Ciebie jest problem z gaźnikiem (moim zdaniem). Jak jechałem Twoim Lodołamaczem to powyżej 110 szarpał. Do 5,5 tys obrotów idzie normalnie a potem się dusi.
    p.s. rozbiłeś już namiot? Ciemno już jest
    EnduroVoyager - strona
    EnduroVoyager - blog

    Komentarz


      #3
      Zamieszczone przez EnduroVoyager Zobacz posta
      Kowalu, u Ciebie jest problem z gaźnikiem (moim zdaniem). Jak jechałem Twoim Lodołamaczem to powyżej 110 szarpał. Do 5,5 tys obrotów idzie normalnie a potem się dusi.
      p.s. rozbiłeś już namiot? Ciemno już jest
      Tomku żebyś wiedział że rozbiłem na osiedlu nawet dwa namioty ale było zdziwienie !!! Tylko Was nie było więc nie zanocowałem w nich.
      podrozemotocyklowe.com

      Komentarz


        #4
        Hej,
        najbardziej prawdopodobna opcja to jednak gaźnik i jego okolice, czyli n.p. zwężki w króćcach ssących (wiem, że tak była blokowana XTZ 660).
        Inne opcje to wałek rozrządu i faktycznie wydech, ale to raczej mało prawdopodobne. Podaj dokładnie oznaczenie (pierwsze 3 znaki nr. ramy) Twojej wersji i "otwartej" - postaram się coś wyszperać.
        Co do wydechu - sprawdź, czy nie ma na nim może wybitych znaków modelu (wspomniane 3 litery) - jeśli będą z wersji "otwartej" to możesz wykluczyć ten element (w Yamaszkach tak jest, że dana "rodzina" na wspólny kod większości części, a części specyficzne dla poszczególnych wariantów są oznaczane od kodu tego modelu - stąd n.p. w TDMie można znaleźć czasem oznaczenia 3LD (z ST)).
        Ja obstawiam króćce, dysze i iglice w gaźnikach - to jest najtańsza i skuteczna metoda kastracji, stosowana też w XTZtach.
        Inna sprawa, że w tak wiekowym moto bardzo duże znaczenie dla mocy ma ogólna kondycja silnika.

        Przykład z mojego garażu: tej zimy zmieniałem starszy model silnika LC4 na nowszy (z głowicą HighFlow - większe zawory wydechowe) - wydech, gaźniki, wałek rozrządu zostały stare (bez zmian). I o dziwo nowy silnik jest trochę słabszy z dołu, a górę ma trochę lepszą - mimo, że teoretycznie powinien być zauważalnie mocniejszy to mam wrażenie, że moto się trochę uspokoiło... ale będę z tym jeszcze walczył.

        pozdrawiam, Adam

        P.S. proponuję spotkanie w jakiś spokojniejszy weekend i komisyjne rozebranie gaźników
        P.S.2 - są jakieś zauważalne różnice w spalaniu? Objawy opisane przez Tomka sugerują za niski poziom paliwa w gaźniku (n.p. przez problem z jego "zasilaniem").
        sigpic

        Komentarz


          #5
          Zalej ruskiej beni zobaczysz jaka się w niej wariatka obudzi

          Komentarz


            #6
            P.S.3 - jeśli dobry kolega ma identyczny motór bez problematycznych objawów to najskuteczniejszą metodą diagnozy jest przekładanie kolejno elementów do momentu ustąpienia problemu.
            sigpic

            Komentarz


              #7
              Powiem tak że mój motocykl zawsze był słabszy od motocykla kolegi Dudka. Teraz objawiło się to, że w maksymalnie trudnych warunkach jego motocykl szedł na dwójce a mój niestety nie robił na drugim biegu. Jeszcze zapodam koledze mechanikowi problem zobaczymy co poradzi.
              podrozemotocyklowe.com

              Komentarz


                #8
                Może macie inne zębatki?

                Komentarz


                  #9
                  Miałem też wersje ze Szwajcarii i była zblokowana na króćcach, wiem bo sam je zanosiłem do rozwiercenia.
                  Made By Gloover

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez gloover Zobacz posta
                    Miałem też wersje ze Szwajcarii i była zblokowana na króćcach, wiem bo sam je zanosiłem do rozwiercenia.
                    Wojtek, miałeś xt 600?
                    "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

                    Komentarz


                      #11
                      Zamieszczone przez Kaytec Zobacz posta
                      Może macie inne zębatki?
                      Niestety to nie to obaj mamy identyczne przełożenia. Poproszę kolegę mechanika o sprawdzenie króćców.
                      podrozemotocyklowe.com

                      Komentarz


                        #12
                        Najprościej by było przełożyć gaźnik z króćcami od Dudka i wtedy wszystko wyjdzie w praniu
                        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                        sigpic

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X