Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

660 gaźnik - regulacja

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    660 gaźnik - regulacja

    Mam następujący problem: na wolnych strzela sobie w tłumik i czasem zgaśnie, czy to kwestia regulacji gaźnika? ma ktoś doświadczenie w regulacji? o ile obrotów powinno się wykręcić dyszę powietrza?
    "Kto wszystko widzi w czarnych barwach temu już z rana słońce zachodzi."

    #2
    Patrzałeś w manualu? https://picasaweb.google.com/1133859...86486457800066

    Komentarz


      #3
      Mi to raczej wygląda na problem ze szczelnością układu wydechowego (nie masz jakiegoś mniej restrykcyjnego wydechu?) lub zaworów. Raczej tych drugich jeśli przy tym gaśnie.
      Regulacja gaźnika w 660 przy takich objawach to wyższa szkoła jazdy i nie sprowadza się to do pokręcenia którąś ze śrubek - to raczej mozolna dłubanina i testowanie. Przy czym ja po swoich doświadczeniach od razu zacząłbym od weryfikacji zaworów.
      Sprawdź jeszcze czy nie masz wytartej ośki przepustnicy (obrotowej) w prawym gaźniku, ew. jeszcze ona mogła by coś takiego generować.
      sigpic

      Komentarz


        #4
        Zamieszczone przez fxrider Zobacz posta
        Mi to raczej wygląda na problem ze szczelnością układu wydechowego (nie masz jakiegoś mniej restrykcyjnego wydechu?) lub zaworów. Raczej tych drugich jeśli przy tym gaśnie.
        Regulacja gaźnika w 660 przy takich objawach to wyższa szkoła jazdy i nie sprowadza się to do pokręcenia którąś ze śrubek - to raczej mozolna dłubanina i testowanie. Przy czym ja po swoich doświadczeniach od razu zacząłbym od weryfikacji zaworów.
        Sprawdź jeszcze czy nie masz wytartej ośki przepustnicy (obrotowej) w prawym gaźniku, ew. jeszcze ona mogła by coś takiego generować.
        Ośkę przepustnicy doraźnie zregenerowałem - przy pomocy lutownicy i "twardej" cyny -pisałem o tym przed forumowym kataklizmem...
        wydech oryginalny, chociaż czeka już drugi, bo oryginał ważył około 10kg!!!!
        JeÅ›li to by były zawory, to regulacja powinna pomóc?
        "Kto wszystko widzi w czarnych barwach temu już z rana słońce zachodzi."

        Komentarz


          #5
          Przeważnie jest to kombinacja kilku czynników, np.zawory+ośka+filtr powietrza ,czasami inne,regulacja gażnika w 660 to ciężki temat jest ,sam tak do końca tak idealnie ustawionego nie mam ale jest na tyle dobrze,że wolę juz więcej nie poprawiać .Przy regulacji zaworów na wydechowych celuj w górną granicę tj. 0.20 przy ssących można na 0.10-0.12 ustawić i będzie ok
          Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
          Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

          Komentarz


            #6
            Regulację gaźnika powinno zaczynać się od regulacji zaworów, więc nie przyszło mi do głowy, że mogą być zwyczajnie niewyregulowane i raczej zakładałem ich nieszczelność.
            Jeśli jeszcze ich nie ruszałeś to na pewno powinien być pierwszy krok (tuż po zakupie zresztą) - i miejmy nadzieję, że to tylko to i bez trwałych uszkodzeń (wypalenia n.p.).
            Jeśli okaże się, że miałeś ciasne zawory i po regulacji objawy nie znikną to następny logiczny krok to zrzucanie głowicy.
            sigpic

            Komentarz


              #7
              Jak wygląda świeca, a może Ci się deko nie do końca wyłącza i puszcza wydechowym?
              Nie maszyna lecz chęć szczera zrobi z Ciebie ADWENCZERA!!!

              Komentarz


                #8
                Zamieszczone przez Safi Zobacz posta
                Jak wygląda świeca, a może Ci się deko nie do końca wyłącza i puszcza wydechowym?
                świeca - sucha, czysta, kolor - jasno szary.
                "Kto wszystko widzi w czarnych barwach temu już z rana słońce zachodzi."

                Komentarz

                Pracuję...
                X