Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

demontaż zbiornika paliwa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    demontaż zbiornika paliwa

    Witam!
    Chciałbym zdjąć zbiornik paliwa (tzw. bak . Nigdy tego nie robiłem, nie widziałem, nie dotykałem...Moje pojęcie o tym jest zerowe, a może nawet i na minus. Mam takie pytanie: jak to zrobić . Odkręcić bak od ramy jakoś dam radę, ale jeśli idzie o odłączenie to nie wiem. Co od czego odłączyć, jakie przewody wyjąć, kraniki odkręcić?, jak spuścić paliwko. Jednym słowem podstawowy kurs demontaż zbiornika paliwa

    #2
    Skoro masz takie pojecie to moze nie sciągaj go sa bo niby poco?> skoro dalej i tak niebedziesz miał pojecia co zrobić?>

    Krok pierwszy : załątw sobie servisówke i poczytaj troszke. To bedzie twój modlitewnik zebyś miał z czego sie modlić zeby nietrzeba było nic gróbszego robić przy teresie

    Komentarz


      #3
      Zamieszczone przez scorpion Zobacz posta
      Skoro masz takie pojecie to moze nie sciągaj go sa bo niby poco?> skoro dalej i tak niebedziesz miał pojecia co zrobić?>

      Krok pierwszy : załątw sobie servisówke i poczytaj troszke. To bedzie twój modlitewnik zebyś miał z czego sie modlić zeby nietrzeba było nic gróbszego robić przy teresie
      Serwisówka jest pierwszą rzeczą jaką trzeba przeczytać po zakupie motocykla. Na forum też jest multum informacji, było też o zdejmowaniu zbiornika.


      Dwie śruby po zdjęciu siodła i cztery od środka baku (od strony główki ramy). Niektórzy odkręcają stelaz przedni, podobno szybciej się zdejmuje zbiornik.
      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

      Komentarz


        #4
        Oczywiście najpierw zakręć kraniki paliwa ,następnie odepnij od nich przewody paliwa ,2 śrubki z pod siedzenia na klucz 8 i 4 śrubki z przodu zbiornika od środka na klucz 10 i zbiornik do góry masz zdjęty

        Komentarz


          #5
          A po co, tak jak Lukass pisze, śruba pod siodłem i dwie od mocowania stelaża zbiornika do ramy i po sprawie.
          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
          sigpic

          Komentarz


            #6
            Steleaż zbiornika jest mocowany do ramy na 3 śruby.
            sigpic

            Komentarz


              #7
              I teraz zamieszaliscie koledze Ja mialem taki test jakis miesiac temu i po prostu odkrecalem po koleji Najpierw dwie pod siedzeniem. Pozniej kraniki zakrecilem i zdjalem wezyki. A pozniej patrzylem gdzie sie jeszcze trzyma. No i wyszlo mi, ze jak odkrece te 4 sruby od baku (po 2 na kazda strone) to bak zejdzie. I tak bylo. Chcialem odkrecic tak jak mowiliscie stelaz, ale szybciej poszlo mi z tymi 4 Kazdy robi to na swoj sposob.

              Kamyk
              ER5 -> SV650K3 + ST XTZ750 '89

              Komentarz


                #8
                zbiornik dobrze sie przechowuje na starej oponie samochodowej, uwazaj na kraniki
                ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                Komentarz


                  #9
                  To ja sie podlacze do tematu A co

                  Macie podklejony bak jakas guma/gabka czy innym czyms? U mnie niemka podkleila w jednym miejscu gabka, ale juz odlazi i zastanawiam sie czy warto cos kombinowac?

                  Kamyk
                  ER5 -> SV650K3 + ST XTZ750 '89

                  Komentarz


                    #10
                    Zamieszczone przez scorpion Zobacz posta
                    Skoro masz takie pojecie to moze nie sciągaj go sa bo niby poco?> skoro dalej i tak niebedziesz miał pojecia co zrobić?>
                    Tak to nikt nic by nie zrobił i byśmy na waleta po drzewach ganiali.
                    Chęci są, czas jest, wiedza nie. Lepiej podpytać coby nie spieprzyć.

                    Przewertowałem forum w poszukiwaniu tematu i nic. Serwisówke mam, przeglądam. Rady doświdczonych koleżanek, kolegów bezcenne to i postanowiłem podpytać. Odkecić bak dałem radę, ale ktore przewody odłączyć? Z tego co zatrybiłem - zamknąć kraniki odpiąć od nich przewody szt. dwie i...wsio? Można zdjąć bak?

                    Komentarz


                      #11
                      Zamieszczone przez Kamyk Zobacz posta
                      To ja sie podlacze do tematu A co

                      Macie podklejony bak jakas guma/gabka czy innym czyms? U mnie niemka podkleila w jednym miejscu gabka, ale juz odlazi i zastanawiam sie czy warto cos kombinowac?

                      Kamyk
                      U mnie też jest podklejony, zdaje się, że jest to fabrycznie montowana osłona wiązki kabli w tym miejscu.

                      ktore przewody odłączyć? Z tego co zatrybiłem - zamknąć kraniki odpiąć od nich przewody szt. dwie i...wsio? Można zdjąć bak?
                      Tak - od kraników biegną dwa wężyki, więcej połączeń giętkich nie ma.
                      Sobczaq, przedtem Sbq!

                      Prawym pasem, za Matizem.

                      Komentarz


                        #12
                        Tak, więcej nie ma. Tylko jeśli chciałbyś dalej ściągać airbox z gaźników to bierz poprawkę na to, że często bardzo wrednie się go potem zakłada.
                        sigpic

                        Komentarz


                          #13
                          Wiem, że od środka (od strony grzbietu) ramy jest jakaś taka niby gąbka naklejona. Prowdopodobnie tylko na jednej stronie. Jak ci się odkleja, to zerwij, kup cieniutką karimatę, wytnij kawałek i przyklej taśmą dwustronną czy klejem do pianek (daje rade tez klej do styropianu).
                          --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                          Komentarz


                            #14
                            Zamieszczone przez LukaSS Zobacz posta
                            Wiem, że od środka (od strony grzbietu) ramy jest jakaś taka niby gąbka naklejona. Prowdopodobnie tylko na jednej stronie. Jak ci się odkleja, to zerwij, kup cieniutką karimatę, wytnij kawałek i przyklej taśmą dwustronną czy klejem do pianek (daje rade tez klej do styropianu).
                            A czyli to nie niemka naklejala, tylko to fabrycznie jest. Bo dokladnie to tak wyglada jak piszecie

                            Dzieki za odpowiedz.

                            Kamyk
                            ER5 -> SV650K3 + ST XTZ750 '89

                            Komentarz


                              #15
                              Im więcej odpowiedzi tym w większe komlpeksy mnie wpędzacie panowie . Początki sa trudne. Czyli oprócz śrub bak-rama, przewodów - kraników gdzieś to pudło jeszcze się trzyma. Z motorycznością u mnie jeszcze na bakier, wiec podnieść bak wygiąć się i zerknąć co i gdzie jeszcze trzyma chiba nie uda się. Bak poczeka pewnie na swój czas, choć jeszcze nie poddam się.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X