Witam,
ostatnio kończąc jazdę zakręciłem kranik paliwa OFF. Przy następnym rozruchu zapomniałem go odkręcić i po chwili zaczęło cieknąć paliwo z gaźnika. Zerknąłem pod moto i zauważyłem przepalony jeden z wężyków będących rozgałęzieniem wężyka wychodzącego spomiędzy gaźników. Teraz sam nie wiem, czy ten wężyk spadł z powodu ciśnienia i się przepalił, czy cieknie z innego powodu? Cos pogmatwałem z tymi przewodami i już sam nie wiem jak ma być podłączone. Podłączyłem ten rozgałęziony wężyk tak jak na zdjęciu (czerwony i niebieski) do gniazd umiejscowionych pod lewym gaźnikiem. Cieknie natomiast z wężyka zaznaczonego żółtym X, który nie jest do niczego podłączony (nie wiem czy to jakiś spustowy, czy też sie z czegoś "wypiął" ). Bardzo proszę o pomoc w podłączeniu tych wężyków/jakiś schemat. Z tego co czytałem możliwe jest też że to wina pływaka, ale wolałbym najpierw podłączyć wszystko jak należy żeby szukać kolejnych przyczyn. Gaźnik jest w złym stanie, ale chce na nim jeszcze troch pojeździć. gaznik_wyciek.JPG
ps. widziałem na otomoto nowe gaźniki mikuni BST 40,
ale w 3YF jest "półtora" gaźnika. Pytanie czy "opłaca" się wymienić lewy gaźnik na nowy pozostawiając prawy stary?
ostatnio kończąc jazdę zakręciłem kranik paliwa OFF. Przy następnym rozruchu zapomniałem go odkręcić i po chwili zaczęło cieknąć paliwo z gaźnika. Zerknąłem pod moto i zauważyłem przepalony jeden z wężyków będących rozgałęzieniem wężyka wychodzącego spomiędzy gaźników. Teraz sam nie wiem, czy ten wężyk spadł z powodu ciśnienia i się przepalił, czy cieknie z innego powodu? Cos pogmatwałem z tymi przewodami i już sam nie wiem jak ma być podłączone. Podłączyłem ten rozgałęziony wężyk tak jak na zdjęciu (czerwony i niebieski) do gniazd umiejscowionych pod lewym gaźnikiem. Cieknie natomiast z wężyka zaznaczonego żółtym X, który nie jest do niczego podłączony (nie wiem czy to jakiś spustowy, czy też sie z czegoś "wypiął" ). Bardzo proszę o pomoc w podłączeniu tych wężyków/jakiś schemat. Z tego co czytałem możliwe jest też że to wina pływaka, ale wolałbym najpierw podłączyć wszystko jak należy żeby szukać kolejnych przyczyn. Gaźnik jest w złym stanie, ale chce na nim jeszcze troch pojeździć. gaznik_wyciek.JPG
ps. widziałem na otomoto nowe gaźniki mikuni BST 40,
ale w 3YF jest "półtora" gaźnika. Pytanie czy "opłaca" się wymienić lewy gaźnik na nowy pozostawiając prawy stary?
Komentarz