Zastanawiam się nad założeniem filtra paliwa na przewód.
Mało jest tam miejsca ale bardzo mały filtr zmieścił by się.
Zastanawiam się tylko gdzie go dać. Najłatwiej i najbardziej oczywiste miejsce to pomiędzy kranikiem a pompą.
Tylko że teoretycznie filtr po stronie ssącej zmniejsza wydatek pompy-tak słyszałem od mądrej głowy.
Ale tu akurat do pompy paliwo spływa grawitacyjnie. Dopiero gaźnik jest wyżej.
Zresztą w pompie może już być syf.
A jest jakiś filtr kraniku? Nie rozbierałem tego ale nie wygląda żeby tam było siteczko czy odstojnik.
W Uralu mam filtry i paliwo z dna baku słabo spływa. Więc mam obawy że w tenere też może być z tym lipa.
Ktoś już przerabiał ten temat?
Mało jest tam miejsca ale bardzo mały filtr zmieścił by się.
Zastanawiam się tylko gdzie go dać. Najłatwiej i najbardziej oczywiste miejsce to pomiędzy kranikiem a pompą.
Tylko że teoretycznie filtr po stronie ssącej zmniejsza wydatek pompy-tak słyszałem od mądrej głowy.
Ale tu akurat do pompy paliwo spływa grawitacyjnie. Dopiero gaźnik jest wyżej.
Zresztą w pompie może już być syf.
A jest jakiś filtr kraniku? Nie rozbierałem tego ale nie wygląda żeby tam było siteczko czy odstojnik.
W Uralu mam filtry i paliwo z dna baku słabo spływa. Więc mam obawy że w tenere też może być z tym lipa.
Ktoś już przerabiał ten temat?
Komentarz