Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

XT 600Z gaśnie na wolnych, albo nie schodzi z obrotów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [600Z] XT 600Z gaśnie na wolnych, albo nie schodzi z obrotów

    Witam, taki problem mam od jakiegoś czasu. Zaznaczam że w tym sezonie mało co jeździłem, może raz się przejechałem tak z 20km i ze dwa razy tak po okolicy. Teraz na jesień zacząłem często jeździć głównie w terenie, bo mi się już przeglądu nie opłaca robić Ale do rzeczy, po pierwsze jest problem z odpaleniem, ostatnio stał ok. tygodnia i za drugim razem odpalił (3AJ z rozrusznikiem). Dzisiaj chciałem się przejechać (ostatnio jeździłem ze 2 dni temu) i już musiałem dmuchać do baku żeby chwycił, bo wogóle nie chciał zaskoczyć. Główny problem zaczyna się po rozgrzaniu motocykla, występuje albo gaśnięcie na wolnych obrotach, lub gdy go już wyreguluję tą śrubą przy gaźniku od wolnych obrotów, ładnie sobie na wolnych pyka, tak 1,5K to znowu po przygazowaniu nie chce schodzić z obrotów, przy 3K się zatrzymuje i powoli schodzi Obecnie udało mi się tak wyregulować że delikatnie przy ok 2K się przywiesi i zaraz potem już normalnie idzie na wolnych, choć zdarza się że zgaśnie... Nie wiem co jeszcze mogę zrobić, jest jeszcze inna śruba od mieszanki albo coś? Nigdy nic więcej nie przestawiałem jedynie tą śrubą od wolnych obrotów. Jest szansa to jeszcze wyregulować czy gaźnik się rozstroił/zabrudził? Macie może jakąś instrukcję regulacji gaźnika?

    PS. Czy zakręcanie kraników przy baku ma jakiś wpływ na zalewanie motóra? Ja nigdy nie zakręcam kraników ma to jakieś znaczenie? Możliwe żeby go zalało po kilku dniach albo coś?
    Ostatnio edytowany przez darq13; 3107.

    #2
    Po dłuższym postoju to stawial bym na pompę paliwa.
    Jeśłi chodzi o gaśnięcie po nagrzaniu to sprawdź przepustnice od gardzieli podciśnieniowej.
    Ostatnio edytowany przez marcinjunak; 46.
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      W sumie możliwe, to by wyjaśniało potrzebę zastosowania pompy ręcznej (dmuchanie do baku) jak porządnie dmuchnę to zaraz chwyta, później do tygodnia na postoju już jest ok. Ale to to jest nic, gorzej z tym gaśnięciem, jeśli trzeba w gaźniku coś grzebać to chyba dam zarobić komuś co się na tym zna w komarkach/MTX'ach sobie zawsze sam czyściłem, ale w XT się nie czuję na siłach...

      Komentarz

      Pracuję...
      X