Podpatrzyłem u kumpla w Afryce Twin patent z pokrętłem do niskich obrotów przy kierownicy. Elementem przedłużającym jest linka z prędkościomierza w przewodzie paliwowym, z jednej mańki jest pokrętło plastikowe z blaszką mocującą do kiery, a z drugiej zakuta śruba M4 wkręcona w gaźniki zamiast standardowej śruby. Pokrętło i linkę mam, zabieram się za zrobienie śruby, ale nie mam za bardzo dostępu teraz do moto Potrzebuje potwierdzenia czy w teresie też jest M4? może ma ktoś zdjęcie owej śrubki-pokrętła? Jak patent zadziała i u mnie to podzielę się wiedzą
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
przedłużka śruby niskich obrotów
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez rootolf Zobacz postaZ ciekawości zapytam: po co?
Śrubę od niskich dotykałem raz, przy regulacji.
A tak bardziej poważnie to przyzwyczaiłem się, że pokrętło niskie obroty jest chociażby przy kraniku i można beznarzędziowo, w każdej chwili regulować.
Komentarz
-
Jak chodzi o bieg jałowy to dokupisz pokrętło na przedłużce od TDM. Nie kombinuj z jakimiś linkami, gumkami czy czymś innym bo to nie warte zachodu, poszukaj zwłok gaźników od TDMy, podrasujesz to trochę (kapniesz się o co chodzi) i będzie jak z fabryki. A Afryki mają jakieś nienormalne gaźniki, tam co raz trzeba coś podkręcać, przekręcać, regulować.--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
Komentarz