Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

przedłużka śruby niskich obrotów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [750] przedłużka śruby niskich obrotów

    Podpatrzyłem u kumpla w Afryce Twin patent z pokrętłem do niskich obrotów przy kierownicy. Elementem przedłużającym jest linka z prędkościomierza w przewodzie paliwowym, z jednej mańki jest pokrętło plastikowe z blaszką mocującą do kiery, a z drugiej zakuta śruba M4 wkręcona w gaźniki zamiast standardowej śruby. Pokrętło i linkę mam, zabieram się za zrobienie śruby, ale nie mam za bardzo dostępu teraz do moto Potrzebuje potwierdzenia czy w teresie też jest M4? może ma ktoś zdjęcie owej śrubki-pokrętła? Jak patent zadziała i u mnie to podzielę się wiedzą

    #2
    nie wiem czy nie pasuje tam pokrętło z tdm bo też jest na lince... Lukass chyba ma tak zrobione u siebie.

    Komentarz


      #3
      a pamiętasz jaki tam jest gwint? M4 czy M5?

      Komentarz


        #4
        nie pamiętam, wieczorkiem będę w garażu ...

        Komentarz


          #5
          Z ciekawości zapytam: po co?
          Śrubę od niskich dotykałem raz, przy regulacji.
          "Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania." Benjamin Franklin

          Komentarz


            #6
            Zamieszczone przez rootolf Zobacz posta
            Z ciekawości zapytam: po co?
            Śrubę od niskich dotykałem raz, przy regulacji.
            hmmm...bo lubię dłubać przy moto nie ma u mnie nigdy momentu, że jest coś zrobione i moto służy tylko do jeżdżenia... to woltomierz to gniazdo zapalniczki...i tak ciągle. Żona potwierdzi, chodź odradzam podejmowanie z Nią tematu ilości spędzanego przeze mnie czasu w garażu...
            A tak bardziej poważnie to przyzwyczaiłem się, że pokrętło niskie obroty jest chociażby przy kraniku i można beznarzędziowo, w każdej chwili regulować.

            Komentarz


              #7
              Jak chodzi o bieg jałowy to dokupisz pokrętło na przedłużce od TDM. Nie kombinuj z jakimiś linkami, gumkami czy czymś innym bo to nie warte zachodu, poszukaj zwłok gaźników od TDMy, podrasujesz to trochę (kapniesz się o co chodzi) i będzie jak z fabryki. A Afryki mają jakieś nienormalne gaźniki, tam co raz trzeba coś podkręcać, przekręcać, regulować.
              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

              Komentarz

              Pracuję...
              X