Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

obroty świrują

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] obroty świrują

    Witam ostatnio mam taki problem jak pogonie mocniej moto to coś się blokuje i na wolnych obrotach ma 3,5 tyśa wcześniej miał 1400obr i zero problemów.Odpalał za pierwszym obr wału.Myślałem że blokuje się gaz ale wszystko chodzi tak jak należy wszystko odbija.Wtedy muszę go zgasić na parę minut i po zapaleniu łapię powiedzmy wolne obroty 1800-2000 obr. poniżej gaśnie.Tak mi się stało chyba czwarty raz ostatni raz wczoraj I postanowiłem rozpracować te magiczne obroty. Macie jakieś opcje?

    #2
    w jakim stanie są krócice ssące? sprawdzi je czy nie są popękane, najlepiej spryskaj je jakimś zmywaczem, plakiem, podczas pracy silnika, i zobaczysz czy nastąpi zmiana w pracy, jak tak to obejrzyj je dokładnie
    I jeszcze stan filtra powietrza ma wiele do gadania, ja kiedyś miałem taki problem w hondzie NX650 i tam pomogła wymiana filtra.i w jakim stanie jest przepustnica podciśnieniowa??

    Komentarz


      #3
      Możliwe że lewe powietrze.
      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

      Komentarz


        #4
        A może tak po ludzku linka od gazu się gdzieś blokuje Sprawdź czy się gdzieś nie zaciera w pancerzu .
        .

        Komentarz


          #5
          mam nadzieje że linkę już sprawdziłeś, ja bym proponował popatrzeć na lewe powietrze jak kolega wyżej napisał, ja miałem tak samo w xt600, ciężko schodził z obrotów i słabo palił, okazało się że w jednym króćcu po prostu ze starości odkleiła się guma od metalowej tulei wewnętrznej, wymiana załatwiła sprawę. Sprawdź jeszcze membranę podciśnieniową i jej przepustnicę bo to może ona pod wpływem wysokich obrotów sie przycina w górnym położeniu i puszcza wtedy więcej powietrza do cylindra i obroty głupieją a jak staniesz na chwilę to opuszcza się w dół. CZYLI PO PROSTU WYJMIJ GAŹNIK I DOBRZE GO UMYJ KĄPIELI NIGDY ZA WIELE
          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
          sigpic

          Komentarz


            #6
            Dzięki wielkie za radyKupiłem gaźniki dzisiaj na alledrogo bo co mam są jakieś magiczneraz co 2-3tyg wymagają rozbiórki ile możnawsadzę nowy filtr powietrza i dobrze oglądnę krócice ssące mam nadzieje że to pomoże. Linka na pewno się nie blokuje a jak jeżdziłem w miarę spokojnie wszystko było ok

            Komentarz


              #7
              Zamieszczone przez Tiffany660 Zobacz posta
              Linka na pewno się nie blokuje a jak jeżdziłem w miarę spokojnie wszystko było ok
              dlatego myślę że to wina przepustnicy podciśnieniowej, no ale nic, ja swój gażnik od xt sprzedałem za 150 na allegro, jak byś chciał to za małe pieniądze mogę od ciebie odkupić ten gaźnik bo kumpel potrzebuje kilku gratów ze środka
              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
              sigpic

              Komentarz

              Pracuję...
              X