Siemano!
Słuchajcie Panowie, mam problem z dolnym zakresem obrotów w mojej Teresie. Mianowicie, jak rozgrzeje się moto to z dołu przy dosyć gwałtownym dodaniu gazu moto najpierw zdławi a dopiero później idzie w obroty. Generalnie wkręca się ładnie na wysokie obroty, równo chodzi na wysokich obrotach a mocy nie brakuje. Najgorszy jest ten pierwszy zryw, przy jeździe OFF ciężko bo z wolnych obrotów żeby zrywnie pójść to muszę strzelić ze sprzęgła z wyższych obrotów bo z samego odkręcenia manety najpierw go zdławi a dopiero potem pójdzie, jest to strasznie wkur... O postawieniu na koło to samo się tyczy, nie da się bo odkręcę manetę a on najpierw się zdławi a później jest zbyt wysoka prędkość żeby go poderwać do góry. Gaźniki od Ducati już parę tyś przebiegu mają, filtry powietrza czyste, wydech oryginał ale wydmuszka. Skład mieszanki wykręcony z 4 obroty, bo jak jest bardziej wkręcona to przy 5-6 tyś obrotów czarną chmurę wali. Jak jest wykręcony skład mieszanki na mniej obrotów to objaw dławienia jest ten sam dodam że na zimnym silniku nie ma objawu tego dławienia
Słuchajcie Panowie, mam problem z dolnym zakresem obrotów w mojej Teresie. Mianowicie, jak rozgrzeje się moto to z dołu przy dosyć gwałtownym dodaniu gazu moto najpierw zdławi a dopiero później idzie w obroty. Generalnie wkręca się ładnie na wysokie obroty, równo chodzi na wysokich obrotach a mocy nie brakuje. Najgorszy jest ten pierwszy zryw, przy jeździe OFF ciężko bo z wolnych obrotów żeby zrywnie pójść to muszę strzelić ze sprzęgła z wyższych obrotów bo z samego odkręcenia manety najpierw go zdławi a dopiero potem pójdzie, jest to strasznie wkur... O postawieniu na koło to samo się tyczy, nie da się bo odkręcę manetę a on najpierw się zdławi a później jest zbyt wysoka prędkość żeby go poderwać do góry. Gaźniki od Ducati już parę tyś przebiegu mają, filtry powietrza czyste, wydech oryginał ale wydmuszka. Skład mieszanki wykręcony z 4 obroty, bo jak jest bardziej wkręcona to przy 5-6 tyś obrotów czarną chmurę wali. Jak jest wykręcony skład mieszanki na mniej obrotów to objaw dławienia jest ten sam dodam że na zimnym silniku nie ma objawu tego dławienia
Komentarz