Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rurki przelewowe przy gaźniku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    [660] Rurki przelewowe przy gaźniku

    Koledzy pomóżcie jakimś zdjęciem z rurkami które są umiejscowione jako przelewowe przy ramie. Mam wrażenie że po powrocie od magika z regulacji gaźnika jest tego zdecydowanie za dużo. Ponadto jedna z rurek ma widoczny łącznik na końcu w postaci takiego plastikowego walca i wydaje mi się że powinno to być jakoś połączone. Poratujcie jakąś fotą, ew schematem jak toto ma być podłączone.
    A druga sprawa to walka z zablokowanym ssaniem. Znalazłem wpisy, rozkręciłem i rozebrałem. Wymoczyłem w nafcie. To co nie daje mi spokoju to ta iglica w tym elemencie który wchodzi do gaźnika. Czy ona powinna się jakoś ruszać przód tył? Czy rusza się cały walec przesuwając w gaźniku??? Teraz efekt mam po czyszczeniu taki że linka ciągnąć coś ciągnie ale w tym metalowym pancerzyku kątowym "wychodzi". Trochę to nielogiczne i wydaje mi się że powinna ruszać się sama iglica... Poradźcie coś proszę.
    M

    #2
    Rusza się cały toczek ssania dlatego po wierzchu ma oringi. Wsadź jakieś zdjęcia jak to wygląda u ciebie.
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #3
      Zamieszczone przez marcinjunak Zobacz posta
      Rusza się cały toczek ssania dlatego po wierzchu ma oringi. Wsadź jakieś zdjęcia jak to wygląda u ciebie.
      Zrobię fote jutro jak będę w garażu. Sęk w tym że cięgno pracuje i cofa się, ale przy cofaniu linka wychodzi z tej metalowej osłonki i nie wiem czy to normalne czy nie... Mimo czyszczenia i smarowania moto mi dalej nie odpala dlatego szukam przyczyny..

      Komentarz


        #4
        Jak linkę wypycha to znaczy że tłoczek nie zamyka kanału i leje go paliwem cały czas. Trzeba wszystko rozebrać i wyczyścić, wymienić oring na tłoczku bo pewnie przez niego nie pracuje to wszystko jak powinno.
        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
        sigpic

        Komentarz


          #5
          Trochę fotek. Może coś wypatrzysz.
          The simple, quick and secure way to send your files around the world without an account. Share your files, photos, and videos today for free.

          Rurki przelewowe na końcach pod silnikiem mają takie białe plastikowe coś co jest zaworkiem jednostronnym. Takie żaby nie zaciągało tamtędy powietrza w był przelew.
          Są dwie takie rurki schodzące koło lewego podnóżka, plus rurka z obudowy filtra powietrza.

          Komentarz

          Pracuję...
          X