Zaworek iglicowy do wymiany (wymień od razu dwa), na końcu jest taka gumeczka w kształcie stożka i ona nie dokładnie dolega do "dziurki" z której leci paliwo. Działa to tak: paliwo leci przez dziurkę, podnosi pływak razem z zaworkiem i jak jest pełno to gumka na końcu zaworka zamyka dopływ paliwa. U Ciebie zaworek nie zamyka dopływu i paliwo leci cały czas. Po tej operacji sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej (albo w obu, bo ja bym robił od razu w dwóch).
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Cieknie z gaźnika
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez FranekSz86 Zobacz postaZaworek iglicowy do wymiany (wymień od razu dwa), na końcu jest taka gumeczka w kształcie stożka i ona nie dokładnie dolega do "dziurki" z której leci paliwo. Działa to tak: paliwo leci przez dziurkę, podnosi pływak razem z zaworkiem i jak jest pełno to gumka na końcu zaworka zamyka dopływ paliwa. U Ciebie zaworek nie zamyka dopływu i paliwo leci cały czas. Po tej operacji sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej (albo w obu, bo ja bym robił od razu w dwóch).
Podejrzewam że poprzedni właściciel naprawiał gaźnik na częściach z larssona i to dopiero początek problemów....
Komentarz
Komentarz