Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Cieknie z gaźnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Zaworek iglicowy do wymiany (wymień od razu dwa), na końcu jest taka gumeczka w kształcie stożka i ona nie dokładnie dolega do "dziurki" z której leci paliwo. Działa to tak: paliwo leci przez dziurkę, podnosi pływak razem z zaworkiem i jak jest pełno to gumka na końcu zaworka zamyka dopływ paliwa. U Ciebie zaworek nie zamyka dopływu i paliwo leci cały czas. Po tej operacji sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej (albo w obu, bo ja bym robił od razu w dwóch).

    Komentarz


      #17
      a można się łudzić że zaworek się podwiesił, czy od razu walić do ASO po nowe zaworki?

      Komentarz


        #18
        Można
        "Na dobry początek - jedź na koniec świata"

        Komentarz


          #19
          Zamieszczone przez FranekSz86 Zobacz posta
          Zaworek iglicowy do wymiany (wymień od razu dwa), na końcu jest taka gumeczka w kształcie stożka i ona nie dokładnie dolega do "dziurki" z której leci paliwo. Działa to tak: paliwo leci przez dziurkę, podnosi pływak razem z zaworkiem i jak jest pełno to gumka na końcu zaworka zamyka dopływ paliwa. U Ciebie zaworek nie zamyka dopływu i paliwo leci cały czas. Po tej operacji sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej (albo w obu, bo ja bym robił od razu w dwóch).
          Nastąpiła samonaprawa, ciekawe na jak długo...
          Podejrzewam że poprzedni właściciel naprawiał gaźnik na częściach z larssona i to dopiero początek problemów....

          Komentarz


            #20
            Mogło się zdarzyć tak że razem z paliwem ze zbiornika wyleciał mały paproch i siadł między zaworkiem a gniazdem. Jak pływak poszedł na dół i wleciała kolejna dawka paliwa to "opłukała" zaworek i paproch wleciał do komory pływakowej. Może będzie OK.

            Komentarz

            Pracuję...
            X