Cześć,
chciałbym się zapytać jak u Was wygląda dobieranie podkładek dystansowych i dokręcanie głównej osi wahacza?
Poniżej szybko wyjaśniam dlaczego takie pytanie.
Wymieniłem ślizg łańcucha. Od razu wyczyściłem i nasmarowałem łożyska. Sprawdziłem czy wahacz nie jest uszkodzony itp. Wziąłem serwisówkę i punkt po punkcie pomierzyłem wszystko. Założyłem podkładki dystansowe (zdjęcie poniżej). Włożyłem wahacz na miejsce. Założyłem oś. Dokręciłem na 100[Nm]. I tu kończy się naprawa, a zaczyna problem. Po dokręceniu osi, wahacz jest zaklinowany
. Praktycznie nie można nim ruszyć. Próbowałem kilka razy zmieniać położenie podkładek, ale nic to nie dało.
Nie wiem jak dobrać luz tak aby wahacz jak i całe zawieszenie działało poprawnie.
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia
1651483149581.jpg
chciałbym się zapytać jak u Was wygląda dobieranie podkładek dystansowych i dokręcanie głównej osi wahacza?

Wymieniłem ślizg łańcucha. Od razu wyczyściłem i nasmarowałem łożyska. Sprawdziłem czy wahacz nie jest uszkodzony itp. Wziąłem serwisówkę i punkt po punkcie pomierzyłem wszystko. Założyłem podkładki dystansowe (zdjęcie poniżej). Włożyłem wahacz na miejsce. Założyłem oś. Dokręciłem na 100[Nm]. I tu kończy się naprawa, a zaczyna problem. Po dokręceniu osi, wahacz jest zaklinowany

Nie wiem jak dobrać luz tak aby wahacz jak i całe zawieszenie działało poprawnie.
Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia

1651483149581.jpg
Komentarz