Igiełka to nie punktak ,obciążenie się rozkłada i nie jest udarowe,skoro chromuje się bieżnie łożysk to rzecz widocznie się opłaca i ma sens z konstrukcyjnego punktu widzenia.
Co do luf to chromowanie przewodu zwiększa żywotność owej lufy 2-3- krotnie .W łożyskowaniu amortyzatora nie występują przecież jakies nie wiadomo jakie prędkosci obrotowe
a większość sił działających pionowo bierze na siebie sam amortyzator i sprężyna bo od tego jest.Oleju smarowniczego w tym łożysku nie ma jest gęsty smar wiec moim zdaniem spokojnie mogła by owa tuleja od igiełek być wewnątrz chromowana i raczej by to jej żywotność przedłużyło niż skróciło.A czy faktycznie jest to treba zbadać organoleptycznie 
I chyba na tyle tego OT bo dość daleko od tematu odbiegliśmy
Co do luf to chromowanie przewodu zwiększa żywotność owej lufy 2-3- krotnie .W łożyskowaniu amortyzatora nie występują przecież jakies nie wiadomo jakie prędkosci obrotowe


I chyba na tyle tego OT bo dość daleko od tematu odbiegliśmy
Komentarz