Moi Drodzy,
postaram się krótko:
Czy istnieje jakiś patent/sposób na szybkie i prawidłwe (czyt. proste) ustawienie lag w półkach?
Po ostatnim zgruzowaniu Teresy w piachu (kilka wywrotek przy małych prędkościach - dopiero się terenowej jazdy uczę
) przestawiły mi się lagi w mocowaniach. Po powrocie do domu jak Bozia przykazała: klucz dwunastka, poluzowanie śrub, koło o murek, skręt kierownicą, coby wyprostować, skręcenie śrub z powrotem i..... tak kuźwa kilka razy 
Bo nie chciało się centralnie ułożyć.
Niestety mocowanie kierownicy w pionowych, gumowych tulejach znacznie utrudnia precyzyjne ustawienie lagi-półki-kierownica. Przynajmniej mi. Kierownica do pewnego momentu "się skręca" pracując w tulejach.
Mieliście podobny problem?
Jak sobie z tym radzicie? - Wiem, najprościej to się nie wyglebiać - nie będzie trzeba nic prostować
Może jest jakiś prosty patent jak te lagi szybko i skutecznie ustawić?
Wdzięczny będę za pomoc.
postaram się krótko:
Czy istnieje jakiś patent/sposób na szybkie i prawidłwe (czyt. proste) ustawienie lag w półkach?
Po ostatnim zgruzowaniu Teresy w piachu (kilka wywrotek przy małych prędkościach - dopiero się terenowej jazdy uczę


Bo nie chciało się centralnie ułożyć.
Niestety mocowanie kierownicy w pionowych, gumowych tulejach znacznie utrudnia precyzyjne ustawienie lagi-półki-kierownica. Przynajmniej mi. Kierownica do pewnego momentu "się skręca" pracując w tulejach.
Mieliście podobny problem?
Jak sobie z tym radzicie? - Wiem, najprościej to się nie wyglebiać - nie będzie trzeba nic prostować

Może jest jakiś prosty patent jak te lagi szybko i skutecznie ustawić?
Wdzięczny będę za pomoc.
Komentarz