Cześć wszystkim.
O to upragnione info dotyczące zlotu/spotkania w przyszłym roku użytkowników XTZ i XT z PL, SK, CZ.
Zlot odbędzie się 7-9 czerwiec 2013 w Gródku nad Dunajcem, pensjonat "Barbara".
http://www.barbara-grodek.pl/index.php
Domki 4os po 35PLN za dobę od osoby
Namiot 5PLN osoba za dobę + 5PLN za namiot
Moto 4PLN doba
opłata klimatyczna 2PLN
=====
31 1090 1694 0000 0001 2056 7209
w tytule wpisujcie zwój nick oraz Zlot PL2013
=====
Plan "zajęć" wygląda następująco:
07 czerwca
- przyjazd i zakwaterowanie
- wspólne pitu pitu przy herbacie z prądem lub co kto sobie winszuje
08 czerwca
śniadanie (na własny koszt, ok. 9PLN w barze pensjonatu)
ok godz 11 wyjazd na traskę, max 60 km
Zobaczymy, zamek Tropsztyn, trochę architektury sakralnej po drodze oraz przerwa na tzw michę.
Wjazd na rynek Nowego Sącza gdzie zrobimy wspólną fotkę.
ok 16-17 przyjazd do ośrodka.
Czas na konkurencje sprawnościowe, offowe jeżdżenie dla chętnych
Spotkanie z gościem specjalnym, przegląd slajdów oraz krótki film z wyprawy dla chętnych.
ok 20 wspólna biesiada - szwedzki stół (kilka rodzajów smażonego mięsa, smalec, sałatki, ogórki, pieczywo i inne smakołyki)
09 czerwca
śniadanie na własny koszt
pożegnanie i do 2014 w CZ.
Kilka info organizacyjnych.
1) Chętni na pobyt w domkach muszą się określić do końca marca 2013 i uiszczenia zadatku w wysokości 25PLN (konto będzie podane później)
2) Koszt sobotniej biesiady jako gospodarze musimy wziąć na siebie, jak to bywało spotkaniach poprzednich i wynosi 25PLN od osoby + 15 PLN dla naszych SK i CZ gości. Przypomnę, że za każdym razem będąc w CZ czy SK nie ponosiliśmy kosztów za sobotnią ucztę jako goście, kto uczestniczył w ostatnich edycjach, pamięta i wie.
3) Zadatek na sobotnią ucztę także należy uiścić do końca marca 2013 w wysokości 15PLN.
4) Osoby decydujące się pod namiot zobowiązują się do zadatkowania kwoty dotyczącej tzw "michy".
5) Wspólne foto pod ratuszem w Nowym Sączu; niestety albo i nie, aby wjechać tak dużą ilością moto do miasta, korzystać z dróg publicznych należy spełnić zasady zawarte w kodeksie ruchu drogowego w Art. 65a, więc żeby było prościej ogłaszam co następuje i jest to zgodne z prawem;
- przed Nowym Sączem tworzymy kolumny po 10 motocykli i w odstępach min 500m udajemy się w stronę rynku. Potrzebni chętni do prowadzenia kolumn na wyznaczone miejsce i z powrotem (na szczęście wjazd na rynek nie jest skomplikowany od strony jeziora wiec nie będzie problemu)
6) Do wspólnego foto wyposażymy się w 4 duże flagi, mianowicie polską, słowacka i czeska oraz flagę XTZ.
7) Patronem medialnym, jeśli można tak to nazwać (pomogą i skrobną o nas w gazecie) został tygodnik nowo sądecki "MIASTO"
8) Potrzebny chętny/ni do zrobienia wlepek z logiem trzech klubów i oraz patronem medialnym
9) Jeśli ktoś posiada megafon to będzie miło jeśli zostanie użyczony, sprawdził się na Słowacji.
10) Wszelka nadwyżka monety będzie podzielona między uczestników na miejscu.
11) Obecnie na stanie jest 12L wódki ale mile widziane szklane bilety ze sobą.
12) Bar w pensjonacie jest dobrze zaopatrzony
Jeszcze raz gorąco zapraszamy wszystkich do uczestnictwa w tym jakże zacnym przedsięwzięci jakim jest spotkanie użytkowników Tener oraz SuperTener i do zobaczenia na miejscu.
O to upragnione info dotyczące zlotu/spotkania w przyszłym roku użytkowników XTZ i XT z PL, SK, CZ.
Zlot odbędzie się 7-9 czerwiec 2013 w Gródku nad Dunajcem, pensjonat "Barbara".
http://www.barbara-grodek.pl/index.php
Domki 4os po 35PLN za dobę od osoby
Namiot 5PLN osoba za dobę + 5PLN za namiot
Moto 4PLN doba
opłata klimatyczna 2PLN
=====
31 1090 1694 0000 0001 2056 7209
w tytule wpisujcie zwój nick oraz Zlot PL2013
=====
Plan "zajęć" wygląda następująco:
07 czerwca
- przyjazd i zakwaterowanie
- wspólne pitu pitu przy herbacie z prądem lub co kto sobie winszuje
08 czerwca
śniadanie (na własny koszt, ok. 9PLN w barze pensjonatu)
ok godz 11 wyjazd na traskę, max 60 km
Zobaczymy, zamek Tropsztyn, trochę architektury sakralnej po drodze oraz przerwa na tzw michę.
Wjazd na rynek Nowego Sącza gdzie zrobimy wspólną fotkę.
ok 16-17 przyjazd do ośrodka.
Czas na konkurencje sprawnościowe, offowe jeżdżenie dla chętnych
Spotkanie z gościem specjalnym, przegląd slajdów oraz krótki film z wyprawy dla chętnych.
ok 20 wspólna biesiada - szwedzki stół (kilka rodzajów smażonego mięsa, smalec, sałatki, ogórki, pieczywo i inne smakołyki)
09 czerwca
śniadanie na własny koszt
pożegnanie i do 2014 w CZ.
Kilka info organizacyjnych.
1) Chętni na pobyt w domkach muszą się określić do końca marca 2013 i uiszczenia zadatku w wysokości 25PLN (konto będzie podane później)
2) Koszt sobotniej biesiady jako gospodarze musimy wziąć na siebie, jak to bywało spotkaniach poprzednich i wynosi 25PLN od osoby + 15 PLN dla naszych SK i CZ gości. Przypomnę, że za każdym razem będąc w CZ czy SK nie ponosiliśmy kosztów za sobotnią ucztę jako goście, kto uczestniczył w ostatnich edycjach, pamięta i wie.
3) Zadatek na sobotnią ucztę także należy uiścić do końca marca 2013 w wysokości 15PLN.
4) Osoby decydujące się pod namiot zobowiązują się do zadatkowania kwoty dotyczącej tzw "michy".
5) Wspólne foto pod ratuszem w Nowym Sączu; niestety albo i nie, aby wjechać tak dużą ilością moto do miasta, korzystać z dróg publicznych należy spełnić zasady zawarte w kodeksie ruchu drogowego w Art. 65a, więc żeby było prościej ogłaszam co następuje i jest to zgodne z prawem;
- przed Nowym Sączem tworzymy kolumny po 10 motocykli i w odstępach min 500m udajemy się w stronę rynku. Potrzebni chętni do prowadzenia kolumn na wyznaczone miejsce i z powrotem (na szczęście wjazd na rynek nie jest skomplikowany od strony jeziora wiec nie będzie problemu)
6) Do wspólnego foto wyposażymy się w 4 duże flagi, mianowicie polską, słowacka i czeska oraz flagę XTZ.
7) Patronem medialnym, jeśli można tak to nazwać (pomogą i skrobną o nas w gazecie) został tygodnik nowo sądecki "MIASTO"
8) Potrzebny chętny/ni do zrobienia wlepek z logiem trzech klubów i oraz patronem medialnym
9) Jeśli ktoś posiada megafon to będzie miło jeśli zostanie użyczony, sprawdził się na Słowacji.
10) Wszelka nadwyżka monety będzie podzielona między uczestników na miejscu.
11) Obecnie na stanie jest 12L wódki ale mile widziane szklane bilety ze sobą.
12) Bar w pensjonacie jest dobrze zaopatrzony
Jeszcze raz gorąco zapraszamy wszystkich do uczestnictwa w tym jakże zacnym przedsięwzięci jakim jest spotkanie użytkowników Tener oraz SuperTener i do zobaczenia na miejscu.
Komentarz