Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Gmole i inne graty do XT660Z

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #16
    Może podepnij się pod sygnał tam jest napięcie po przekręceniu kluczyka

    Komentarz


      #17
      Oby nie było tego "kiedy"
      No właśnie nie chce żeby byle kto mi przełączył . Dlatego chce żeby chodziło po przekręceniu kluczyka. No z tym sygnałem tez się zastanawiałem. Pokombinuje jak się zrobi sucho

      Komentarz


        #18
        Zerknij pod osłonę/maskownicę zegarów. Są tam 2 wolne kostki do wykorzystania na akcesoria.
        hominis est errare, insipientis in errore perseverare
        Komar 2350; WSK 175 Kobuz; JAWA TS 350 Sport; YAMAHA XT660Z; KTM LC4 ADV; KTM LC8 ADV; obecnie KTM 625 SXC

        Komentarz


          #19
          ooo ciekawa informacja . Jak tylko przestanie padać ten gów...y deszcz i zrobi się sucho to zerkne tam

          Komentarz


            #20
            dobra. Zajrzałem za osłone koło zegarów i znalazłem jedną wtyczkę. Wychodzi z wiązki która idzie do zegarów. Do wtyczki dochodzą kabelki czarny i brązowy.
            Może tą da się wykorzystać??

            Komentarz


              #21
              Co do osłony reflektora, to chyba obie formy są niezgodnie z przepisami, a na pewno szybka. Chodzi o rozpraszanie światła.
              Osobiście bardzo podobają mi się kratki, ale muszą mieć odstęp do czyszczenia reflektora chyba, że motorek jeździ do 100km/h i daje drugą szansę muchom

              Halogeny w Tenerce mogą okazać się przydatne zwłaszcza, że ma wysoko światło i jest duża różnica między drogowym a mijania. Halogeny proponuje przeciwmgielne z mijania.
              kiedyś myślałem o poprawie oświetlenia. Zastanówcie się, czy jeden wąski (płaski) reflektorek mocowany w miejscu "haka" nie wystarczy? ...i przy byle wywrotce nie da się go stłuc
              I jeszcze jedno! Niezależnie od mocy źródła światła np 55W używając mijania i dwóch halogenów mamy 165W (dodatkowo 110) a jeden dodatkowy 55W.
              Przy mocy 48kM obciążanie alternatora, to bardzo ważny argument. Ja mam np manetki podgrzewane dodatkowo, to też zwróciłem na to uwagę.
              Używając motocykla turystycznie, max obciążonego, to ważny argument. może np GS-y 1200 są oświetlone, ale tam jest w alternatorze chyba 700W.
              Popadając w skrajności wymieniłem żarówki oświetlenia rejestracji i pozycyjne na diody, co dało mi dodatkowe parę W
              __________________________________________________ __________________________________________________ ____________
              Sumomoto Motocykle Kraków www.sumomoto.pl

              Komentarz


                #22
                dlatego warto pomyśleć o dodatkowym oświetleniu LED. Niestety za markowe produkty płaci się straszne pieniążki... kilkaset zł za JEDEN reflektor.

                Komentarz


                  #23
                  albo ksenony

                  Komentarz


                    #24
                    ledy na dzień dzisiejszy (np te do GSów) raczej działają jak bardzo skuteczne i bezpieczne obrysówki, ale jest to super energooszczędne rozwiązanie. Mnie widać, ale inne lampy oświetlają na dzień dzisiejszy lepiej. tez jestem fanem tego typu oświetlenia.
                    Ksenony świecą super, ale są niebezpiecznie upierdliwe dla otoczenia. Na takiej wysokości jak ma je Tenera, w poprzedzającym samochodzie w nocy jest 12ta w południe -plaża.
                    Już samo mijania tak działa. Co z zagranicznymi wyjazdami? W Polsce wk... się kierowca, a za granica od razu policjant (to przemawia najbardziej). Tu jeszcze zachodzi potrzeba zmieszczenia gdzieś przetwornika.
                    __________________________________________________ __________________________________________
                    Sumomoto Motocykle Kraków www.sumomoto.pl

                    Komentarz


                      #25
                      ksenony faktycznie robią dzień z nocy i mogą konkretnie oślepiać, zamontowałem raczej do jazdy w terenie, jako dodatkowe źródło światła umieszczone pomiędzy lagami.
                      przetwornica na jeden palnik mieści się w boczek od kierunkowskazu.

                      Komentarz


                        #26
                        No w terenie to faktycznie super działa ...bo na asfalt to bym się nie pchał z ksenonem.
                        Osoba jadąca z przodu na innym motocyklu mimo swoich świateł widzi własny cień
                        __________________________________________________ _______
                        Sumomoto Motocykle Kraków www.sumomoto.pl

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X